امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

"مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اعزام کمیته ارزیابی به خوزستان پس از مرگ کودک اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب خبر داد."

اتابک جعفری ادامه داد: "به منظور جلوگیری از تکرار حوادثی از این قبیل ضروری است تمهیدات دقیق‌تر و کارامدتری برای نظارت بیش‌تر بر رعایت موارد و اصول ایمنی پروژه‌ها اندیشیده شود."

 حبیب خبر: ماشاءالله به شما جناب جعفری. حتمن ضرب المثل:" علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد" را شنیده اید؟ زیر دستان تان هم حتمن شنیده اند. اگر پاسخ مثبت است که حتمن مثبت است؛ چرا خواب تان برده و بعد از وقوع حادثه و مرگ سهراب یادتان افتاده که باید کمیته ارزیابی به خوزستان اعزام کنید.

آیا در استان پهناور خوزستان و در سازمان آب و برق و اداره کل آبفا خوزستان و نیز اهواز کمیته های ارزیابی و کارشناس وجود ندارد و کلن کسی در قبال کانال ها و چاه های فاضلاب در اهواز احساس مسوولیت نمی کند که در طول یک ماه مرگ دو کودک رقم می خورد؟!

کافی است در سطح کلان شهر اهواز گشتی بزنید و وضعیت اسفناک فاضلاب های درب شکسته و روباز محله ها را ببینید و دریابید که مردم از بی خیالی مسوولان مربوط چه زجری می کشند!

آقای جعفری! آبفا خوزستان مشکل مدیریتی دارد. مسوولان به جای برنامه ریزی برای اصلاح وضعیت چاه ها و کانال های فاضلاب- که به امان خدا رها شده اند و هر آن ممکن است حوادث ناگواری به وجود آید- فقط حرف می زنند و خود را مطرح می کنند.

لطفن کمیته ارزیابی تان را به مناطق اهواز هم بفرستید تا ببینند که مسوولان مربوط حتا از پشت میزها هم مسایل، مشاکل و معاضل اهواز را رصد نمی کنند!

فاضلابی که هزینه آن را با صدور قبض های کیلویی از شهروندان می گیرند در جلوی منازل و نیز بر دل خیابان های محلات جاری است و کک کسی هم گزیده نمی شود!

آقای جعفری! برای نشان دادن وضعیت اسفناک فاضلاب اهواز باید سریال ساخت، فیلم سینمایی یا مستند نمی تواند حتا گوشه ای از آن را به نمایش بگذارد.

لطفن بعد از بازگشت کمیته ارزیابی به پایتخت، کمیته ساخت سریال را هم اعزام کنید تا بهتر در جریان امور قرار بگیرند. چرا که شما و همکاران تان در تهران واژه فاضلاب می شنوید و ما در اهواز پیچش فاضلاب را می بینیم که زندگی مان را فرا گرفته است و صدای مان هم به جایی نمی رسد...

* شاهین بهرامی/ دوم اردی بهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • علی

    شنبه 02 ارديبهشت 1402 - شنبه, آوریل 22 2023 8:28:00pm

    شرکت رها شده آب و فاضلاب خوزستان

    با انبوه بدهی های انباشته شده به تامین اجتماعی ؛ برق منطقه ای ؛ سازمان آب و برق خوزستان ؛ پیمانکاران؛ کارگران و کارمندان شاغل و بازنشسته و با سیستم اداری که فقط پاس کاری مراجعه کنندگان را بلد است

    خروجی بهتر از این نخواهد داشت

    مسئولین این شرکت فقط با ارائه آمار گل و بلبل از اوضاع خوزستان به تهران نشینان روزگار خود را سپری می کنند

    تسویه حساب بدهی های آب و فاضلاب باید به یک درخواست همگانی عمومی در سطح استان خوزستان تبدیل شود
    با ورود هزاران میلیارد تومان پولی که حق شرکت ها و ارگان ها و زحمتکشان مظلوم استان خوزستان است تامین اجتماعی و شرکت برق و پیمانکاران می توانند به نوسازی توان و رسیدگی به مشکلات معیشتی بازنشستگان بپردازندنشریات خوزستان باید پیگیر سایر مسایل شرکت آب و فاضلاب باشند که مستقیما با سلامت مردم و محیط زیست و معیشت خوزستان در ارتباط است