امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ساز کدام مسوول از نزدیک خوش است!؟

* استاندار خوزستان: طرح اصلی فاضلاب اهواز در سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد

* مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب: طرح جامع فاضلاب اهواز تا پایان ۱۴۰۳ باید به اتمام برسد

استاندار خوزستان گفت: "دستگاه‌ها متعهد شدند تا شبکه فاضلاب شهر اهواز تا پایان سال ۱۴۰۲ به طور کامل انجام شود."

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر روز سه شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ در جلسه توسعه شهرهای استان با محوریت اهواز و کارون با اشاره به روند پیشرفت طرح جامع فاضلاب اظهار کرد: "گزارش های ارایه شده از سرعت کار و زمان‌بندی لازم برای اجرای این طرح امیدبخش است و دستگاه‌ها متعهد شدند تا شبکه فاضلاب شهر اهواز تا پایان سال ۱۴۰۲ به طور کامل انجام شود."

* مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دوم اردی بهشت ۱۴۰۲ در اهواز گفت: با تأکید ریاست جمهور باید تا پایان ۱۴۰۳ طرح جامع فاضلاب اهواز اتمام یابد تا حوادث این‌چنینی (سقوط کودکان در کانال ها و چاه های فاضلاب) را شاهد نباشیم...

امیدواریم طرح جامع فاضلاب شهری اهواز که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده بود، با برنامه زمانبندی سه ساله در دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان برسد.

حبیب خبر: استاندار قبلی خوزستان ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱با اطمینان از انجام کامل شبکه فاضلاب شهر اهواز در پایان امسال یعنی سال ۱۴۰۲ خبر داد؛ آن هم در پی تایید مدیریت آبفا خوزستان اما بعد از گذشت حدود پنج ماه مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر از انجام طرح جامع فاضلاب اهواز در پایان سال ۱۴۰۳می دهد آن هم درست یک سال بعد!

به راستی در اهواز چه خبر است؟ چرا اتمام این طرح حیاتی یک سال عقب افتاده است؟! آیا دستگاه ها به تعهدهای خود عمل نکردند یا مدیریت ها و پیمانکاران کم کاری کرده اند یا اعتبار به موقع نرسیده است!؟

این در حالی است که استاندار سابق در خبر پانزدهم آذر سال گذشته با تأکید بر سرعت‌بخشیدن به ترمیم نوارهای حفاری‌شده از سوی پیمانکاران بیان کرد: "تأخیر در ترمیم نوار حفاری شده توسط پیمانکاران یکی از مشکلاتی است که در مسیر اجرای پروژه فاضلاب وجود دارد؛ بر همین اساس ۲۴۰ میلیارد تومان از یک هفته گذشته در اختیار شرکت آبفا قرار گرفت، همچنین اجرای بخشی از کار ترمیم نقاط حفاری به شهرداری سپرده شد."

از آنجا که نگارنده وام از ضرب المثل ها و شعرها می گیرد، بنابراین به مصداق بیتی از شعر یغمای جندقی: "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/آنچه البته به جائی نرسد فریاد است" بروم دهل خود را بردارم که عمرخیام گفته است: ...کآواز دهل شنیدن از دور خوش است!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید