امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

توضیح عکس: سرریز فاضلاب در منطقه ملی راه اهواز- ابتدای خیابان شهید چقاخوری(مانی)  از ۲۱ تا  ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 به گزارش حبیب خبر، در روز نخست با سامانه  سامانه ۱۲۲ ارتباطات مردمی حوادث و اتفاقات آبفا اهوازتماس گرفته شد و سرریز فاضلاب در سامانه به شماره پیگیری ۶۹۴۹۵۵ ثبت شد و قرار بود بین دو تا سه روز مشکل رفع شود اما نشد!

امروز عصر ۲۵ بهمن با سامانه ۱۲۲تماس گرفتیم و گفتیم: چرا مشکل فاضلاب درست نشد که پاسخ دهنده بعد از دریافت شماره پیگیری گفت: مشکل برطرف شده!

گفتیم: فقط درب پوش سیمانی دریچه فاضلاب بلند شده که آن هم ممکن است پای عابری بلغزد و در چاه بیفتد! که بنده خدا گفت: دوباره ثبت می کنم و ما هم تشکر کردیم و خداحافظی.

پرسش از مسوولان مربوط اهواز و خوزستان: آیا دریافت آبونمان فاضلاب، فاضلاب جدید و تبصره ۳ فاضلاب بها از مجتمع مانی در ملی راه اهواز خوردن دارد در حالی که فاضلاب بر آسفالت خیابان و توسط عبور خودروها در پیاده رو جاری می شود؟!

به جرات می توان گفت: آبفا در رسیدگی به امور آب و فاضلاب شهروندان ناتوان است. پیشنهاد می شود: امور آبفا اهواز را به شهرداری واگذار کنید تا از پاسکاری شهروندان میان این دو دستگاه نیز جلوگیری شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • سعيد

    دوشنبه 25 بهمن 1400 - دوشنبه, فوریه 14 2022 6:52:42pm

    دوباره مزخرفات شخصي خودت را كار كردي ؟
    داستان نوشتي ؟