امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 ویسی: بازی های باقی مانده فولاد مهم تر از خانواده ام هستند

اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

سرمربی تیم فولاد گفت: قبول دارم وضعیت جدولی تیم فولاد خوزستان و دو نماینده دیگر فوتبال استان شایسته نام قدمت بی بدیل فوتبال شهرهای اهواز و آبادان نیست اما این قول را به هواداران پرشور و مدیران فولاد خوزستان می‌دهم هیچ اتفاق بدی برای تیم فولاد پیش نخواهد آمد. باور کنید بازی های باقی مانده فولاد مهم تر از خانواده ام هستند.

به گزارش چهارم اردی بهشت ۱۴۰۳ حبیب خبر، "عبدالله ویسی" در نشست خبری مشترک با مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: آدمی نیستم که دنبال بهانه و فرار به جلو باشم. همان گونه که مدیرعامل محترم باشگاه فولاد هم گفت: بنده آخرین گزینه باز مانده همه گزينه های مورد نظر فولاد بودم و ابتدا قصد آمدن به فولاد را نداشتم ولی دیدم حال فوتبال خوزستان خوب نیست و دوست نداشتم هواداران را بیش از این نگران ببینم.

او تاکید کرد: باید کمک کنیم حال مردم و اهالی فوتبال از فولادي ها گرفته تا نفتی های آبادان و استقلال خوزستان خوب شود. بنده هم اعتقاد دارم همه باید همدل شوند. ایراد ها و نقد های تحریکی به سمت تضعیف و تخریب را کنار بگذاریم و به فوتبال خوزستان کمک کنیم.

ویسی گفت: خوش حالم که از دیروز یک حس حمایتی و همدلی همه جانبه استانی در فضای فوتبال خوزستان ایجاد شده است. به نوبه خودم از بانیان این حرکت خیر خواهانه تشکر می‌کنم و به عنوان یک فرزند خوزستانی و خروجی فوتبال این خطه انتظار دارم این تفاهم و همدلی برای حمایت از فوتبال خوزستان تقویت شود.

 بزرگی می‌گفت: جوجه تیغی ها در هنگام سرمای سخت زمستان تیغ های خودشان را به هم وصل می کنند تا  ادامه حیات بدهند. هدف از بیان این گفته ام این است که ما انسان ها هم همچون حضرت سعدی که اعتقاد دارد:"بنی آدم اعضای یکدیگر یا یک پیکرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند" باید نگاه مان به یکدیگر حمایتی باشد و به فکر بهتر شدن فوتبال خوزستان باشیم تا از یک سکته عمیق درون فوتبالی جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در باره نبود کمیته فنی در تیم های خوزستانی گفت: مشاور فنی و کمیته فنی برای مشورت شاید با نظر مدیرعامل باشگاه شدنی باشد ولی در هیچ کجای دنیای فوتبال کميته فنی نداریم.

ویسی در پایان این نشست خبری گفت: بنده به عنوان مربی فولاد اکنون به فکر آینده و فصل بعد که هستم یا نخواهم بود، نیستم؛ چون هدف حفظ سهمیه فوتبال و دفاع از نام فولاد خوزستان است.

 از کارشناسان خبره و پیشکسوتان فوتبال و شما خبرنگاران تقاضا دارم اگر از نام و مرام و چهره و نحوه  مربیگری عبدالله ویسی خوش تان نمی آید و قبولش ندارید اکنون به خاطر عبور از این بحران موجود درلیگ برتر و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان حمایت کنید.

 به شرفم قسم می‌خورم که این شش بازی باقی مانده فولاد خوزستان در لیگ برتر از خانواده ام برایم مهم تر هستند و همه جوره تلاش می‌کنم بازیکنان تیم فولاد خوزستان دل هواداران را شاد کنند. البته رسیدن به این کار مهم نیاز به حمایت و همراهی همه فوتبال دوستان دارد تا استرس موجود نه فقط از فضای تیم فولاد که از استقلال خوزستان و نفت ابادان هم برداشته شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید