امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 رضائیان: فولاد خوزستان نیاز به همدلی و حمایت دارد

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مردمان فوتبال خوزستان از بنده مدیر باشگاه فولاد و دیگر مدیران ورزشی استانی گرفته تا هواداران دلسوز واقعی فوتبال- هر اختلاف سليقه ای را که نسبت به هم داریم- کنار بگذاریم و با ورود به دایره همدلی و حمایت برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر تلاش کنیم.

به گزارش چهارم اردی بهشت ۱۴۰۳ "سیدمهدی ابوس" خبرنگار ورزشی خبیب خبر، "بهرام رضاییان" در نخستین نشست خبری رسمی خود با خبرنگاران خوزستانی بازگو کرد: بنده یک غریبه و به عبارتی فردی غیر بومی هستم ولی باور کنید دلسوز فوتبال قدمت دار خوزستان هستم و در جایگاه مدیریتی خود هرگز تصمیم های گرفته شده ام، احساسی نبوده که در مسیر بهتر شدن بود.

او افزود: بهترین گزینه پس از مذاکره با چند مربی و بعد از آن که مدیران کارخانه‌ ذوب آهن اصفهان با انتقال و استعفای ربیعی مخالفت کردند، جذب عبدالله ویسی بود، ایشان از افتخارات مقام آور فوتبال خوزستان بوده و بنده به نوع کارش اعتقاد و اعتماد دارم که نتیجه خواهد گرفت.

رضائیان هم چنین گفت: فولاد خوزستان هرگز قایم به شخص نبوده و نخواهد بود. نام ها در فولاد آمد و رفت دارند اما قدمت و نام فولاد خوزستان از آن ریشه ای که جنوب اهواز نام داشت و بعد از آن فولادی که قهرمان شد و در فوتبال آسیا هم به عنوان یک برنده صاحب سبک باشگاهداری مطرح شد هم چنان ماندگار خواهد ماند.

او ادامه داد: بنده کاری به فضاي تیمداری و مدیریتی قبل فولاد ندارم و به بنده هم ربطی ندارد چه کسی و کدام تصمیم گیرنده این تیم را بسته و بدون توجه به بدنسازی پیش فصل آن را وارد رقابت‌ های لیگ برتر کرده است! چون آن زمان بنده نبودم ولی وقتی آمدم نگاهم و تصوری که در ذهن داشتم فقط برای بهتر شدن  تیم فولاد بوده و هست.

او تاکید کرد: فولاد خوزستان نیاز به حمایت، همدلی و آرامش دارد. ما از کسی یا دستگاهی حمایت مالی مطالبه نمی کنیم بلکه نیاز به آرامش داریم که بازیکنان تیم با روحیه بهتر و بدون استرس مقابل حریفان تلاش کنند و نتایج بهتری را رقم بزنند.

 تیم فولاد بازیکنان خوبی دارد و با همین بازیکنان می توانیم به هدفگذاری خود برسیم. هواداران پرشور فولاد صاحب و مالک اصلی این تیم هستند. آن ها به عنوان سرمایه و همیار فوتبال خوزستان باید تیم شهر و برند فوتبال استان را حمایت کنند. این صاحبان اصلی- که از مجموعه هوادار، تماشاگر، پیشکسوتان، کارشناسان و شما خبرنگاران و همه خوزستانی ها تشکيل می شود- بدون در نظر گرفتن رنگ پیراهن و با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف سلیقه در هفته های پایانی لیگ برتر با هدف حفظ سهمیه فوتبال خوزستان همدل و همراه و کنار تیم‌ های فولاد خوزستان، نفت آبادان، استقلال خوزستان و حت نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی باشند.

رضاییان گفت: باشگاه فولاد خوزستان این قول را می‌دهد برای سه بازی خانگی باقی مانده درلیگ برتر نهایت تلاش را خواهد کرد که هواداران و تماشاگران بدون دغدغه از نقاط مختلف شهر اهواز به سمت ورزشگاه شهدای فولاد سیرویس دهی شوند و به رغم ممنوعیت رایگان شدن ورود به ورزشگاه‌ها، در نظر داریم با رایزنی نهایت تلاش را برای رفع این ممنوعیت انجام دهیم تا هواداران برای حمایت و تشویق کنار تیم فولاد باشند.

 هم چنین باشگاه فولاد خوزستان از هم اکنون مقدمات سفر تماشاگران و هواداران فولاد را برای همراهی تیم در دیدار حساس با آلومینیوم در اراک تدارک دیده و این عزیزان برای سفر به اراک می‌توانند ثبت نام کنند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان این نشست خبری از تلاش و ورود بسیار دلسوزانه، جدی و حمایتی  هیات فوتبال خوزستان و اداره کل ورزش وجوانان خوزستان برای رفع نگرانی اهالی فوتبال استان تشکر و قدردانی کرد و هواداران و بازیکنان را به همدلی در مسیر سرور و شکوه دوباره فوتبال خوزستان فرخواند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید