امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نمی‌گذاریم تیم های فوتبال خوزستان تنها بمانند

منتخب اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که چه بر سر فوتبال خوزستان آمده است که سه تیم آن در لیگ برتر قعرنشین هستند، باید واکاوی شود و نمی‌گذاریم مردم خوزستان و اهواز از بابت عملکرد ضعیف نمایندگان خود بیش از این نگران و ناراحت باشند.

"به گزارش حبیب خبر، "سید محسن موسوی‌زاده" در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و مردم نیز از این وضعیت ناراضی هستند. حق فوتبال خوزستان که همیشه تیم هایش شرایط خوبی داشته اند و به واسطه فولاد و استقلال خوزستان نیز قهرمانی در لیگ برتر و حضور در باشگاه های آسیا را تجربه کرده است، این نیست که اکنون سه تیم آن در قعر جدول قرار داشته باشند.

وی افزود: فوتبال خوزستان در گذشته شرایط خوبی داشت و باتوجه به استعدادهای فراوان خود، به سایر تیم ها نیز بازیکن صادر می‌کرد. در هر صورت وضعیت فعلی تیم های خوزستانی نگران کننده است و مطمئنا به محض ورود به مجلس، جلسات چاره اندیشی برای آینده فوتبال خوزستان با مسوولان این باشگاه‌ها و وزارت ورزش خواهیم داشت. قطعا کمک می کنیم و نمی‌گذاریم تیم های فوتبال استان تنها بمانند.

منتخب اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: تیم خوزستانی علاوه بر این که افتخار فوتبال استان بوده، افتخار فوتبال ایران نیز هستند اما همان طور که گفتم در جلساتی که خواهیم داشت، دلایل ضعف این سه تیم لیگ برتری و بی توجهی به این تیم ها بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه تیم خوزستانی قعرنشین هستند و اگر تیم نساجی که این روزهای شرایط خوبی پیدا کرده است، روند خوب خود را ادامه دهد و تیم های خوزستانی فکری برای بهبود وضعیت فعلی خود نکنند، ممکن است حتی دو تیم از خوزستان به لیگ یک سقوط کنند. در شرایط فعلی باید از سه تیم خوزستانی برای بقا حمایت همه جانبه صورت بگیرد تا در ادامه ضعف آن ها کالید شکافی شود.

موسوی‌زاده با بیان این که فوتبال در خوزستان علاقه مندان و هواداران زیادی دارد و بر همین اساس باید توجه ویژه ای به این رشته صورت بگیرد، عنوان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسیاری داشته باشد، ورزش و به ویژه رشته فوتبال است.

پس این که چه بر سر فوتبال خوزستان آمده است باید واکاوی شود و حتما این مهم را انجام می‌دهم و نمی گذاریم مردم خوزستان و اهواز از بابت عملکرد ضعیف نمایندگان خود بیش از این نگران و ناراحت باشند. نباید با تعلل و کم توجهی به نشاط مردم علاقه مند به فوتبال در استان خوزستان خللی وارد شود و همه باید دست به دست هم دهیم و به بازگشت فوتبال خوزستان به روزهای اوج خود کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همیت و وحدتی که بین نمایندگان استان خوزستان در مجلس پیش رو وجود خواهد داشت، مردم علاقه مند به فوتبال مطمئن باشند که در مجلس دوازدهم ضمن بررسی وضعیت نامناسب فعلی، تصمیمات خوبی برای فوتبال و ورزش خوزستان گرفته خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید