امروز:
دوشنبه - 24 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان کمک کنیم 

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و رییس هیات فوتبال استان در نشست مشترک باخبرنگاران به صورت جداگانه بر لزوم کمک به حفظ سهمیه فوتبال خوزستان آن پافشاری کردند.

به گزارش نهم اردی بهشت 1403 خبرنگار حبیب خبر، "حمید بنی تمیم" گفت: اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌ فوتبال خوزستان بدون حب و بغض حمایت همه جانبه داشته باشیم. حتا اگر اعتقادی به این مدیریت ها و شاخص های موجود درون تیمداری و باشگاهداری نداریم. اکنون زمان انتقاد نیست.

او افزود: در این شش هفته باقی مانده از رقابت های لیگ برتر، سه تیم فولاد، نفت و استقلال خوزستان نیاز به آرامش و حمایت دارند. ما از شما خبرنگاران،  پیشکسوتان، هواداران و مجموعه اهالی فوتبال خواهان مساعدت و تزریق آرامش به سه تیم خوزستانی در لیگ برتر هستیم. این حمایت دلی برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر است نه به خاطر شخص خاصی. لطفا موقعیت نگران کننده تیم ها را فارغ از رنگ های خاص در نظر بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در نشست مشترک با رییس هیات فوتبال خوزستان و خبرنگاران گفت: صادقانه تلاش کردیم در کنار رییس هیات فوتبال خوزستان، هرطوری شده  اوضاع تیم های فوتبال استان از حالت بحران خارج شوند و شانه به شانه کنار هم گام برداشتیم تا اختلاف هایی را که توسط عده ای پررنگ جلوه داده می شد و قصد تخریب داشتند مدیریت کنیم تا به فوتبال خوزستان آسیب نرسد.

او در زمینه پروژه‌های عمرانی بخش فوتبال و فوتسال، گفت: در بحث تخصیص اعتبارات تعداد قابل توجهی از نمایندگان نقش تاثیر گذار ی داشتند و ما به عنوان مجری کار  را بر عهده داشتیم. همچنین جا دارد از تلاش‌های استاندار خوزستان، سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش که در تامین بخشی از اعتبارات به ما کمک داشتند، تشکری داشته باشم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: سال گذشته، ۵۲ پروژه ساخته، تکمیل و بازسازی ورزشگاه فوتبال داشتیم؛ ضمن این که ۷۰ روکش چمن مصنوعی در سطح استان اجرا شد که ۵۷ عدد روکش چمن مصنوعی در روستاهاو مناطق محروم کم برخوردار انجام شد.

همچنین ۲۵ چمن طبیعی در حال اجرا یا پیمان سپاری است که ۱۵ پروژه در مناطق محروم و کم برخوردار است. ۷۶ پروژه ورزشی نیز مرتبط با فوتبال در اعتبارات سال ۱۴۰۲ داشتیم که شامل بازسازی و بهسازی چمن‌های طبیعی و مصنوعی و دکل‌های روشنایی بود

بنی تمیم یادآوری کرد: ورزشگاه تختی اهواز از نظر روشنایی محیطی، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبارات مالی ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد اکنون در فرایند مناقصه است و امیدوارم هرچه سریع تر این ورزشگاه که نماد ورزش اهواز است مجددا به چرخه خدمت به اهالی ورزش برگردد.

او هم چنین با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: ورزشگاه بزرگ غدیر اهواز ۶ سال به حالت متروکه بود، اما با تلاش باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی  به چرخه  خدمت رسانی بازگشت.

بنی تمیم ادامه داد: دکل‌های روشنایی ورزشگاه‌های ماهشهر، شوش، رامهرمز، باغملک، ایذه، هندیجان و ملاثانی هم انجام شد، ضمن اینکه امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

متولی ورزش استان گفت: خوش بختانه اتحاد و همدلی خوبی میان خانواده فوتبال و مجموعه ورزش استان ایجاد شده است. امیدوارم شرایط به صورتی پیش رود که با همدلی بیشتر نقاط ضعف موجود درون تیم ها هم برطرف شود. اداره کل ورزش و هیات فوتبال استان به صورت مستقیم دخل و تصرفی در نوع مدیریت تیمداری و باشگاهداری ندارند ولی با توجه به شرایط کنونی سه تیم خوزستانی در لیگ برتر اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم. از شما خبرنگاران و پیشکسوتان ورزش و همه اهالی فوتبال تقاضای همکاری بیشتری داریم.

او درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال و اداره کل ورزش پای این تیم بوده و هنوز هم هستیم. حتا به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی بنده به اتفاق آقای طالقانی اجازه ندادیم امتیاز این تیم از خوزستان خارج شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید