امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

۲۵ سارق در دزفول بازداشت شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت ۲۵ سارق در این شهرستان بازداشت شد.

به گزارش مرکز خبر پلیس، سرهنگ "روح اله یاری زاده" روز چهارشنبه بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در ۷۲ ساعت گذشته اجرا شد.

او ادامه داد: کشف ۲۵ فقره سرقت، ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری و همچنین مقادیر زیادی اموال سرقتی و آلات و ابزار سرقت از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۴۳ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و ۱۳ معتاد متجاهر از سطح معابر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

او با قدردانی از همکاری مردم و ارایه اطلاعات به دستگاه‌های انتظامی برای برخورد با سارقان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه پیرامون نگهداری و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی دزفول سال گذشته با اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۰ها سارق و مجرم را دستگیر کرده است. تنها در اجرای سه مرحله طرح ارتقای امینت اجتماعی در ۱۳ آذرماه، ۲۴ شهریورماه و نهم دی ماه سال گذشته که توسط فرماندهی انتظامی پلیس دزفول رسانه ای شده است در مجموع ۱۷۳ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۲۱ دی ماه سال گذشته کاهش دغدغه مردم در بحث سرقت و معتادان متجاهر را اولویت پلیس اعلام و تاکید کرد: در این باره پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه امسال سال سختی برای مالخران اموال مسروقه است، افزود: برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضایی با آن ها در همه استان های کشور در دستور کار است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید