امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مقصر اصلی سربازی ۲ مدافع استقلال چه کسی است؟

 

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت این باشگاه باید نظارت بهتری روی سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی اعمال می‌کرد.

 

به گزارش حبیب خبر، گودرز حبیبی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و تقابل این تیم مقابل نساجی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی استقلال مقابل نساجی، از سرعت بیشتری برخوردار بود و استقلالی‌ها هماهنگ‌تر شدند. این تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد چون دو مدافع خوب خود را از دست داده است.

 

او ادامه داد:  استقلال در این بازی به نساجی فرصت‌های قابل توجهی داد. روزبه چشمی در خط دفاع مقداری مغرور بازی می‌کند. این بازیکن مقداری کند است و ممکن است در درگیری‌ها نتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

حبیبی با انتقاد از عملکرد رودی ژستد در تیم استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم ژستد چطور دارد بازی می‌کند. هر موقعیتی که برای او پیش آمد، نتوانست مثمر ثمر عمل کند. تیم استقلال در حال حاضر می‌تواند شرایط خوبی برای خودش به وجود بیاورد و خود را قهرمان کند مگر اینکه بازهم قرار باشد برای این تیم حاشیه پیش بیاید.

 

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ضرورت حضور وریا غفوری در جمع آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد:‌حردانی بازیکن خوبی است و دونده بسیار قابل توجهی است اما هنوز جوان است و افرادی مثل وریا غفوری باید باید در تیم حضور داشته باشند تا افرادی با تجربه‌ای مثل او بتوانند شرایط تیم را بهتر کنند که شاهد بازگشت این بازیکن نیز بودیم.

 

حبیبی در پاسخ به این سوال که در ماجرای سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی چه کسانی مقصر بودند؟ خاطرنشان کرد: مدیران استقلال خودشان می‌دانستند چنین وضعیت وجود داشته است. کسی که مقام قهرمانی در تیم ملی می‌آورد، بازیکن قهرمان تلقی می‌شود و نظام وظیفه به او معافیت می‌دهد.

مرادمند و یزدانی که برای تیم ملی قهرمانی نیاورده‌اند و با توجه به این مساله باید به سربازی و تیم‌های نظامی بروند. باشگاه می‌دانسته که این بازیکنان باید سربازشوند اما دست نگه داشتند و این بازیکنان هم وضعیت‌شان نامشخص شد.

 

او در ادامه افزود: مقصر اصلی این مساله، مدیریت باشگاه است. آقای آجورلو دارد فعالیت می‌کند اما دردسرها در این باشگاه زیاد است و امیدوارم این بازیکنان در ادامه بتواننند وضعیت مشخصی پیدا کنند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت: من به قهرمانی استقلال امیدوار هستم. همه این‌ها بستگی به داربی پایتخت دارد. استقلالی‌ها خودشان را باید برای داربی آماده کنند و همچنین نباید تیم‌های دیگر را دست کم بگیرند تا در ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید