امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پرسپولیس

 

شاگردان یحیی گل محمدی به سه امتیاز سخت برابر آلومینیوم رسیدند.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

سرخ ها در این بازی تا دقایق پایانی موفق به گلزنی نشده بودند تا اینکه حامد پاکدل تنها چند دقیقه بعد از ورد به زمین موفق شد تا دومین گل متوالی خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

رضا اسدی هم که عادت کرده بودیم برای تلف کردن دقایق پایانی به زمین بیاید با همین ماموریت راهی میدان شد اما در دقیقه پایانی موفق شد گل دوم سرخ ها را به ثمر برساند.

 

با این نتیجه جمع امتیازهای پرسپولیس به عدد ۴۱ رسید و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاگردان گل‌محمدی جدی ترین رقیب استقلال در صدر جدول محسوب می‌شوند. آلومینیوم اراک هم با این نتیجه ۲۵ امتیازی و در رده هشتم باقی ماند.

 

شرح گل ها

دقیقه ۷۶

 

اشتباه محمدزاده موجب شد تا حامد پاکدل در موقعیت خوبی قرار بگیرد. مهاجم سابق اراکی‌ها از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته بود به خوبی استفاده کرد و گل نخست سرخ پوشان را به ثمر رساند.

 

دقیقه ۹۰+۴

در یک رفت و برگشت و با اشتباه مدافعان آلومینیوم رضا اسدی با یک ضربه روی پا گل دوم را برای پرسپولیس رقم زد.

 

داور: پیام حیدری 

 

کمک‌ها: سعید قاسمی و حمیدرضا افشون

 

کارت زرد: میلاد فخرالدینی، رسول خطیبی و حسین عبدی از آلومینیوم اراک، وحید امیری از پرسپولیس

 

کارت قرمز: -

 

گل: حامد پاکدل (۷۶) و رضا اسدی (۹۰+۴) برای پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (۶۹ - حامد پاکدل)، کمال کامیابی‌نیا (۸۵ - رضا اسدی)، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۸۵- علی شجاعی) و مهدی عبدی (۸۰ - سید جلال حسینی)

 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری (۴۶ - محمد علی‌نژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۷۰ - محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (۷۰ - امید سینک)، مهرداد بایرامی (۴۶ - علی آل‌کثیر)، محمود قایدرحمتی ( ۸۵ - میثم مجیدی)

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید