امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استقلال

 

استقلال در دقایق پایانی دو امتیاز مهم را برابر آلومینیوم اراک از دست داد.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری آنلاین، در این بازی استقلال برای تداوم صدرنشینی اش در لیگ برتر پا به میدان گذاشت. این تیم  در نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی بحث برانگیز شد.

 

بعد از اعلام ضربه پنالتی توسط اشکان خورشدی نیمکت آلومینیوم برای دقایق طولانی نسبت به این تصمیم معترض شدند. اما در نهایت این موقعیت را کوین یامگا در دقیقه ۱۸ به گل اول بازی تبدیل کرد.

پیش از پایان نیمه اول اسماعیل شریفات با فرار از قلب خط دفاعی استقلال در مصافی تک به تک با  سیدحسین حسینی  ناکام شد و این دروازه بان به زیبایی توپ  را مهار کرد.

 

در نیمه دوم تیم میزبان تلاش زیادی را برای جبران گل خورده انجام داد و آبی‌پوشان پایتخت تا دقایق پایانی سعی بر حفظ نتیجه داشتند و روی کارهای دفاعی تمرکز کردند و آلومینیوم نیز با وجود تاکتیک دفاعی آبی‌ها تا دقایق پایانی نتوانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند اما  میثم مجیدی در دقیقه ۱+۹۰ موفق شد گل تساوی بازی را روی شلوغی پشت محوطه جریمه استقلال به ثمر برساند تا بازی به نتیجه تساوی به پایان برسد. استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی (دقیقه ۷۸- بابک مرادی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه ۸۶- ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (دقیقه ۴۶- آرش رضاوند) و رودی ژستد

 

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی (دقیقه ۸۳- میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری (دقیقه ۴۶- امیر هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد (دقیقه ۷۴- امید سینگ) و نیما درودی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید