امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

روایت شاهد عینی از رختکن استقلال قبل از فولاد

 

ورزش سه نوشت: پیشکسوت استقلال صحبت های جالبی را درباره اتفاقات رختکن این تیم مقابل فولاد خوزستان مطرح کرد.

 

استقلال روز گذشته در شرایطی مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید که رکورد گل نخوردن های متوالی این تیم با درخشش خط دفاعی و سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها حفظ شد.

یکی از اتفاقات بازی دیروز معطل شدن حسن روشن پیشکسوت استقلال جلوی در ورزشگاه آزادی بود که با وساطت مسئولان باشگاه ختم به خیر شد. روشن در نهایت قبل از بازی وارد ورزشگاه شد و اعضای تیم برای دلجویی از او ، این پیشکسوت باسابقه را به رختکن بردند و در کنار تیم بود.

حسن روشن که در تمام دقایق حضور استقلالی ها در آزادی کنار آنها بود روایت جالبی از اتفاقات رختکن استقلال دارد.

پیشکسوت استقلال در این خصوص گفت: من سرمربی استقلال را دیدم و او من را به بازیکنان و کادر فنی معرفی کرد.

من برای آنها آرزوی موفقیت کردم  اما هیچ گونه صحبتی با فرهاد مجیدی در مورد اتفاقات جلو در ورزشگاه انجام نشد.

او درباره صحبت هایی که سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال در بازی دیروز با بازیکنان انجام داد، تاکید کرد: روحیه دروازه بان استقلال قبل از بازی خیلی خوب بود و در رختکن تیم با بازیکنان صحبت کرد و از آنها قسم گرفت که از تمام توانایی های خود استفاده کنند.

با شنیدن صحبت های حسینی واضح بود که استقلال در این بازی موفق می شود. خط دفاع آبی پوشان روز به روز بهتر می شود. البته اشتباهاتی وجود دارد ولی اشتباهات تاثیر گذاری نبود و با تمرینات اختصاصی می توان این نقص را حل کرد.

روشن درباره اینکه جلوی درورزشگاه معطل مانده بود، هم صحبت کرده است: شخصی به نام توکلی من را دید و به من اجازه ورود نداد و در حالی  که نامه نگاری به رئیس استادیوم درست انجام شده بود، من را یک ساعت جلو در نگه داشتند.

درنهایت توکلی اعلام کرد که من شما را نشناختم و از من عذرخواهی کرد و سپس وارد ورزشگاه شدم. اگر زمانی علی پروین به استادیوم برود و او را نشناسند و این گونه با او برخورد کنند،  فاجعه رخ می دهد. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید