امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

علی دایی

 

سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بابت اتفاقات چند روز اخیر از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و حق را به طارمی داد.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از تسنیم، علی دایی درباره اختلافاتی که اخیراً میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ایجاد شده است، گفت: مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد.

شما باید این را حساب کنید که طارمی در بازی‌هایی که تیم ملی در مرحله قبل و همین مرحله انجام داد، چند گل زده و چند پاس گل داده است. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.

 

وی در ادامه با انتقاد از سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد.

بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.

 

 سرمربی پیشین تیم ملی با تمجید از فوتبالیست‌های ایرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان زیادی از ایران در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. اگر آنها تاکتیک‌ناپذیر یا فوتبالیست‌های خوبی نبودند به هیچ عنوان تیم‌های اروپایی آنها را جذب نمی‌کردند.

صحبتی که طارمی انجام داد برای دفاع از فوتبال ایران بود و اعتقاد من این است که این مسائل باید هر چه زودتر برطرف شود. ما بازی‌های سختی برابر لبنان، سوریه و دیگر حریفان داریم و نمی‌دانم آقایان چه فکرهایی کرده‌اند که چنین تصمیمی را گرفته‌اند.

لبنان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اگر ما را شکست دهد به فاصله دو امتیازی ایران می‌رسد. الان زمان گرفتن چنین تصمیمی نبود.

 

دایی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد، اظهار داشت: باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم‌ ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود.

اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که بخواهد در مورد تاکتیک‌ناپذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. شما دیدید که پرسپولیس با همین فوتبالیست‌های ایرانی و شرایط سخت دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • ایرانی

    جمعه 21 آبان 1400 - جمعه, نوامبر 12 2021 4:18:53am

    ناتوانی داخلی ها در مربی گری باعث حضور مربی خارجی شد البته اسکوچیچ12بازی بدون باخت داشت بهر دلیلی وبهمان تیمهایی که همیشه با آنها مسابقه داده ایم برد لبنان نشان دادنیمه مربیان را اسکوچیچ برنده شد دردنیای حرفه ای ها عمل مهم است نه حرف وادعا ای کاش مدعیان داخلی هم درحد اسکوچیچ بودند ونتیجه میگرفتندماهم افتخارمیکردیم ومجبورنبودیم ازخجالت مان بگوییم هرچه سرمربی گفت که بدون طارمی هم برنده میشوددراخرمصری ها چه بگویندکه محمدصالح راکی روش ازتیم ملی شان خط زده درکل افسوس که توان داخلی مان همین است ما پولدارشویم یازن میگیریم یا دعوا راه میاندازیم