امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تجلیل هیات فوتبال خوزستان از گلر تاریخ‌ساز تیم‌ملی بانوان

 

 هیات فوتبال خوزستان در مراسمی از زهره کودایی گلر تاریخ‌ساز فوتبال بانوان، قدردانی کرد.

 

به گزارش حبیب خبر، دروازه بان خوزستانی تیم‌ملی با درخشش و مهار دو پنالتی مقابل تیم‌ملی اردن در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نقش زیادی در رقم زدن یک اتفاق تاریخی برای فوتبال بانوان ایران و صعود این تیم به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا داشت. 

 

در این مراسم- که مینا بارانی سرپرست نایب رییسی بانوان هیات و سایر مسوولان در اهواز حضور داشتند-  قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران از درخشش زهره کودایی سنگربان موفق تیم به نیکی یاد کرد و گفت: به نیابت از مردم میهن عزیزمان به ویژه خوزستانی های فوتبال دوست از شما و دیگر اعضای تیم ملی که با این صعود موجب خرسندی و خوشحالی ما شده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم. 

 

زهره کودایی نیز در حاشیه این مراسم، عنوان کرد: موفقیت توام با همدلی کادر فنی و بازیکنان که منجر به اولین صعود تیم‌ملی ما به رقابت های جام ملت های آسیا شد، نشان داد با اعتماد و حمایت از زنان ورزشکار میهن عزیزمان می توان به دستاوردهای شگفت انگیزی رسید؛ حمایت های مسئولان ورزشی و دلگرمی های هموطنان ما از تیم باعث شد، تیم آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت های بین المللی به دست آورد. اعضای تیم ما از ظرفیت بالایی برخوردارند و دارای استعدادهای تکنیکی نابی هستند که نیازمند اتحاد، انسجام و مدیریت صحیح است.

 

او ادامه داد: تیم‌ملی فوتبال زنان توانست در سایه همدلی و اتحاد، تیم بنگلادش و اردن را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شکست دهد و به دور بعد این رقابت‌ها صعود کند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از تیم ما حمایت های بیشتری کنند. 

 

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد: زیرساخت‌ها و زمینه های رشد زنان فوتبالیست در خوزستان فراهم شود تا دیگر شاهد مهاجرت آن‌ها به تیم های باشگاهی دیگر استان‌ها نباشیم و اگر بستر لازم برای دختران این استان بیش از پیش فراهم شود، می توانیم شاهد درخشش و افتخارآفرینی آن‌ها در رقابت های کشوری و بین المللی برای خوزستان عزیزمان باشیم.

 

کودایی در پایان نیز از مجموعه پرتلاش و دلسوز هیات، بانیان و دست اندرکاران این مراسم به ویژه روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان برای برگزاری این مراسم، تشکر کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زهره کودایی دروازه بان تیم‌ملی فوتبال بانوان قدردانی شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید