امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

تلاش‌های بی‌نتیجه برای برگرداندن پورموسوی / رحمتی سرمربی نفت‌ می‌شود؟

 

 باتوجه به نیامدن پورموسوی به تمرینات تیم نفت‌مسجدسلیمان، این باشگاه به فکر پیدا کردن جایگزین برای این مربی است.

 

پس از این‌که مسوولان نفت‌مسجدسلیمان فکری را به عنوان سرمربی خود در لیگ بیست و یکم انتخاب کردند، این همکاری پس از چند روز پایان یافت و مسوولان باشگاه پورموسوی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و قرار بر این شد که اردوی تهران این تیم نیز با حضور این مربی برگزار شود اما پورموسوی هرگز به اردو نرفت تا نفت وارد چالش جدیدی شود.

 

به گزارش ایسنا، نفتی‌ها چند روزی بدون حضور سرمربی در تهران به تمرینات خود ادامه دادند و در این مدت نیز مسئولان باشگاه به دنبال بازگشت پورموسوی به تیم بودند که البته به گفته خود همین مسئولان، به دلیل این‌که پورموسوی جواب تماس و پیام‌های آن‌ها را نمی‌داد، موفق به صحبت با او درباره علت عدم حضورش در اردو نشدند.

حتی گفته می‌شود برای حضور این مربی در اردوی نفتی‌ها، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز وارد عمل شد که تلاش‌های او هم بی‌نتیجه بود.

 

در حال حاضر نیز باشگاه نفت که با حجم زیادی از درخواست‌های هواداران خود برای تعیین تکلیف سرمربی تیم مواجه شده است، برای این‌که بیش از این نیز فرصت سوزی نشود، در حال مذاکره با مربیان مختلف است که گفته می‌شود مهدی رحتمی نزدیک‌ترین مربی به نیمکت نفت است.

 

اگر همکاری نفت و پورموسوی به پایان برسد و مربی دیگری برای تیم انتخاب شود، هنوز لیگ آغاز نشده است، باشگاه نفت در انتخاب سرمربی، هتریک کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید