امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حسینی: یک امتیاز در زمین گل گهر بد نیست/ فلسفه فوتبال قلعه‌نویی، بازی رو به جلو است

سرمربی نفت مسجدسلیمان از کسب تک امتیاز تیمش در زمین گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به این که در هفته چهاردهم هستیم و تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند، بازی نزدیکی را شاهد بودیم. می‌دانستم بازی دشواری داریم چرا که گل گهر خط حمله قدرتمندی دارد. فلسفه قلعه‌نویی فوتبال رو به جلو است و می‌دانستیم باید این مساله را کنترل کنیم. به نظرم بازی خوبی بود. با وجود این که بازی گل نداشت، ما خوب دفع کردیم و سعی کردیم در ضدحمله‌ها بتوانیم صاحب موقعیت شویم. به نظرم یک امتیاز هم در زمین گل گهر برای ما بد نبود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اشتباهات تیمش در دقایق نخست نیمه دوم گفت: آن تیم با توجه به این که یک تعویض خوب انجام داد و بازیکن بازیساز و هافبک رو به جلو را آورد، ما در ۱۵ دقیقه نیمه دوم دچار بی‌نظمی شدیم  و تنوع حرکتی گل گهر بیش‌تر شد. بعد از آن تیم ما نسبت به تاکتیک حریف شناخت پیدا کرد و توانستیم حرکت‌های این تیم را ببندیم. ما هم دنبال فوتبال رو به جلو بودیم و اگر فرصت نصیب‌مان می‌شد گذشت نمی‌کردیم.

او درباره روند نتایج تیمش اظهار کرد: ما یک تیم جوان هستیم که بازیکنان با انگیزه‌ای داریم و در حال کار و تلاش هستیم. بازیکنان ما با دل و جان برای این تیم کار می‌کنند. امیدوارم مسوولان این مسائل را ببینند و اجازه ندهند این تیم به علت مشکلات مالی و امکاناتی وارد افت شود. توانمندی ما تا یک حدی است و نیاز به حمایت مسوولان داریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید