امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ضربه مغزی و آسیب نخاعی برای مدافع پورتو/ داور پنالتی تشخیص نداد!

تیم‌های فوتبال پورتو و بلننسز شب گذشته به تساوی بدون گل رضایت دادند اما اتفاق عجیب این دیدار مصدومیت وحشتناک مدافع پورتو در دقایق پایانی بود.

به گزارش حبیب خبر، پنجشنبه شب از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در زمین بلننسز به میدان رفت و با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان و خلق موقعیت‌های متعدد از رسیدن به گل بازماند. مهدی طارمی ستاره این‌روزهای پورتو مطابق انتظار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۸۵ این دیدار، «نانو» مدافع پیش‌تاخته پورتو پس از برخورد وحشتناک و غیر قابل تصور با دروازه‌بان و بازیکن میزبان، بیهوش روی زمین افتاد. شدت مصدویت به‌گونه‌ای بود که تمامی بازیکنان خیلی زود خواهان حضور پزشکان در زمین شدند. پس از حدود ۲۰ دقیقه اقدامات پزشکی، این بازیکن که بیهوش بود و حرکت نمی‌کرد با آمبولانس راهی بیمارستان شد. اکثر بازیکنان پورتو از جمله طارمی، «موسی مارگا»، «اولیویرا» و «په‌په» پس از دیدن وخامت حال هم‌تیمی خود، برای دقایق زیادی گریه می‌کردند. 

پس از بازی ، هم پپه تیمی نانو در دفاع گفت: او در آمبولانس به هوش آمد. سرویس مطبوعاتی باشگاه این واقعیت را تأیید کرد و افزود که در حال حاضر شرایط نانو پایدار است و به زودی می تواند مرخص شود.

 معاینات انجام شده هیچ تغییری در بدن بازیکن نشان نداد ، اما در آینده نزدیک نانو تحت نظارت پزشکی باقی خواهد ماند.

سرجیو کونسیسائو بعد از این دیدار به انتقاد شدید از داور پرداخت که برای این صحنه پنالتی اعلام نکرد و حتی یک کارت زرد نیز به دروازه بان حریف نداد.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و پورتو تنها یک امتیاز به دست آورد. 

پورتو که در رتبه دوم است با این تساوی به امتیاز ۳۹ رسید. هم اکنون اسپورتینگ لیسبون با ۴۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پورتو با اقتدار در صدر قرار دارد.

منابع: ایسنا و همشهری آنلاین

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید