امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پرسپولیس

 

تیم پرسپولیس درحالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که کادر فنی سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت مدافعان میانی خود با چالش بزرگی در خط دفاعی روبه‌رو شده است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس در جریان بازی با فولاد، موفق شد که ۳ امتیاز از این بازی حساس کسب کند اما این پیروزی به قیمت مصدوم شدن سید جلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی این تیم که از ارکان اصلی خط دفاعی سرخ‌پوشان محسوب می‌شوند تمام شد.

سید جلال حسینی کاپیتان و رهبر خط دفاعی سرخ‌پوشان که به دلیل شرایط سنی در فصل گذشته ازسوی کادر فنی پرسپولیس کمتر به بازی گرفته می‌شد، بعد از رفتن شجاع خلیل‌زاده در فصل جدید لیگ برتر دوباره به ترکیب ثابت بازگشت و همانند گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود بجا گذاشت و تا اینجای فصل مانند فصول گذشته یکی از ارکان تاثیرگذار پرسپولیس است. از طرف دیگر حسین کنعانی‌زادگان، دفاع ملی‌پوش پرسپولیس،  هم از فصل گذشته کم‌کم در خط دفاعی پرسپولیس جا افتاد، بطوری که در اکثر بازی‌ها بویژه در لیگ قهرمانان آسیا بطور ثابت در ترکیب سرخ‌پوشان حضور داشته است.

اکنون کادر فنی پرسپولیس که بازیکن جایگزینی در حد و اندازه‌های دو مدافع میانی خود روی نیمکت نمی‌بیند با یک چالش جدی در سیستم دفاعی روبه‌رو شده است، حال باید دید یحیی گل‌محمدی به همراه کادر خود چه برنامه‌ای برای تغییر چهره و سیستم دفاعی تیم پرسپولیس دارد، چالشی بزرگ برای خط دفاعی پرسپولیس که باید دهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را بدون حضور این دو بازیکن پشت سر بگذارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تنها محمد انصاری را که به تازگی از بند مصدومیت طولانی مدت خود رهایی یافته و سید احسان حسینی بازیکن جوان تیمش را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد. انصاری در حالی به عنوان گزینه نخست جانشینی سیدجلال و کنعانی زادگان تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد که در سال جاری نتوانسته است برای این تیم بازی کند. احسان حسینی مدافع جوان سرخ‌ها نیز که در چند سال گذشته همواره در تمرینات بزرگسالان حضور داشت تبدیل به گزینه مورد اعتماد یحیی به عنوان جانشین مدافعان مرکزی خود شده است و در بازی با آلومینیوم نیز قرار است بازی کند. با این حال کمبود مدافع در پرسپولیس باعث شده تا کادرفنی این تیم برای انتخاب مدافعان میانی خود در بازی با آلومینیوم به فکر حضور بازیکنانی نظیر علی شجاعی و سعید آقایی نیز در قلب خط دفاع خود باشد. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ دوشنبه هفته آینده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

 هر چند گفته می‌شود احتمال حضور میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا هم در ترکیب پرسپولیس وجود دارد.  موضوعی که ممکن است ترکیب سرخ‌ها را کاملا دچار تغییر کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید