امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
از فرصت‌های خود استفاده نکردیم/ آلومینیوم با تمام توان دفاع کرد

 

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم آلومینیوم اراک با همه توان دفاع کرد وما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و اگر مقابل چنین تیم‌هایی زود به گل نرسیم، کار در آخر بازی سخت‌تر می‌شود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از مهر، مهدی هاشمی نسب شامگاه دوشنبه بعد از تساوی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار کرد: تمریناتی را پشت سر گذاشتیم تا به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم.

وی افزود: حریف خیلی خوب دفاع کرد؛ البته وقت‌کشی هم در دستور کار آنها بود که این یک حربه است و ما نتوانستیم در ضربات پایانی دقت کنیم.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه حقمان بیشتر از یک امتیاز بود، ادامه داد: ما در هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم تا نتایجی را بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در صدر باشیم؛ به هر حال فوتبال همین است و ما تلاشمان را کردیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت پاتوسی اظهار کرد: پاتوسی از ناحیه مچ پا دچار مشکل بود و با توجه به اینکه هفته آینده به این بازیکن نیاز داریم، به پاتوسی استراحت دادیم.

وی از تلاش داوران بازی تقدیر کرد و افزود: داوری با تمام شجاعت سوت زد و ما حتی اگر ببازیم و چنین داوری را ببینیم، باز هم تشکر می‌کنیم.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به پایان رسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید