امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

زامهران: مصدومیت اجازه نداد با فولاد تمرین کنم

 بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: شاکله اصلی فولاد حفظ شده و با رایزنی سرمربی و مدیرعامل چند بازیکن خوب هم جذب شده‌اند تا در لیگ برتر بیستم به دنبال قهرمانی باشیم.

به گزارش حبیب خبر، "سینا زامهران" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت خود پیش از آغاز لیگ برتر در تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: دو سه ماه است که همراه تیم نیستم و در مشهد تحت درمانم. امیدوارم یک ماه دیگر به تیم اضافه شده و تمریناتم را آغاز نمایم، اما تقریبا ۷ بازی نخست لیگ را از دست خواهم داد.

وی با اشاره به شرایط فولاد افزود: فولاد دو اردو در تهران و کرج و چندین بازی دوستانه برگزار کرده‌ و نتایج خوبی هم گرفته‌ است. با توجه به این که به پلی‌آف آسیا رسیده‌ایم، علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم، چهار تا پنج بازیکن جدید هم اضافه‌ شده‌اند تا به مرحله گروهی صعود کنیم. قطعا در این فصل نیز برای کسب مجدد سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد.  

بازیکن مشهدی تیم فولاد خوزستان با تاکید بر این که جواد نکونام یکی از مربیان پخته و کاربلد لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: نکونام چندین سال در اسپانیا بازی کرده و سابقه همکاری با کی‌روش را هم در کارنامه دارد. فولاد با جواد نکونام به دنبال قهرمانی است و حداقلی‌ترین اتفاق برای ما، کسب سهمیه و حفظ جایگاه فصل گذشته فولاد است.

زامهران در خصوص تعویق یک هفته‌ای آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: تعویق لیگ برتر به نفع بازیکنان مصدومی همچون من است و با تعویق لیگ، فرصت دارم تا زودتر به تیم اضافه شوم و بازی‌های بیشتری انجام دهم، اما به خاطر برنامه‌ریزی‌هایی که تمام تیم‌ها داشته‌اند، تعویق مسابقات به تیم‌هایی که به موقع شروع کرده‌اند، ضربه خواهدزد. فولاد تمریناتش را پرفشار آغاز کرده و وقتی مسابقات به تعویق می‌افتد، بدون بازی رسمی، حفظ آمادگی سخت می شود.

وی در خصوص بازی نخست تیمش با ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: خاطره تلخم از بازی با ذوب به فصل گذشته برمی‌گردد که مقابل همین تیم مصدوم شدم، البته در آن دیدار فولاد پیروز شد. امیدوارم این بار نیز موفق به شکست ذوب آهن شویم تا لیگ را با طعم پیروزی آغاز کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید