امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازگشت میلیچ به استقلال ارتباطی با جذب محمد نادری نخواهد داشت. استقلال تصمیم دارد تا جناح چپ خود را برای فصل آینده با دو مدافع با کیفیت تقویت کند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین ماجرای حضور محمد نادری در استقلال این شائبه را به وجود آورده بود که آبی‌ها در صورت جذب مدافع چپ پرسپولیس با میلیچ خداحافظی خواهند کرد. اما حالا خبر رسیده که محمود فکری درخواست حفظ میلیچ و جذب نادری به صورت همزمان را داده است.

هرویه میلیچ، بازیکن کروات استقلال دیروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نشانه هایی از حل مشکلاتش با استقلال و بازگشتش به ایران داد و احمد مددی سرپرست استقلال هم اعلام کرد که محمد نادری علاقه‌مند به حضور در استقلال است. موضوعی که البته تا این لحظه با واکنش نادری روبه رو نشده است.

 نارضایتی کادر فنی استقلال از زکی‌پور باعث شده تا آبی‌ها به فکردر اختیار داشتن همزمان نادری و میلیچ شوند. موضوعی که البته خرچ دوچندانی را روی دست باشگاه استقلال خواهد گذاشت. حضور میلیچ در استقلال با توجه به قرارداد تقریبا ۳۰۰ هزار دلاری فصل قبلش با استقلال هزینه ۱۰ میلیاردی برای این تیم خواهد داشت.

ضمن اینکه  برخی منابع از پیشنهاد وسوسه کننده استقلال به نادری خبر داده‌اند که شاید باعث شود مدافع جوان سرخ ها بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس ریسک حضور در تیم رقیب را بپذیرد. گفته می‌شود باشگاه بلژیکی هم ۲۰۰ هزار دلار برای صادر کردن رضایتنامه نادری درخواست کرده است که می‌تواند هزینه جذب نادری برای استقلال را به بیش از ۱۰ میلیارد تومان برساند.

🔹باید منتظر ماند و دید آیا نادری پس از یک‌ فصل و نیم حضور در تیم پرسپولیس با حضور در استقلال یاغی جدید فوتبال ایران خواهد شد یا اتفاق دیگری می افتد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید