امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 قدردانی از خانواده شهیدان صابئین مندایی در اهواز

آیین قدردانی از خانواده شهدای صابئین مندایی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خانواده شهیدان برگزار شد.

به گزارش حبیب خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای صابئین مندایی را گرامی داشت و از تلاش‌ها و ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان و شهدای صائبین در هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

در ادامه پیشوای منداییان ایران با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی درصدد بودند تا انقلاب تازه پا را در جریان جنگ تحمیلی از زمین گیر کنند، اظهار کرد: با رشادت‌ جوانان غیور کشور، این نقشه پلید و خیال خام دشمنان نقش برآب شد.

قدردانی از خانواده شهیدان صابئین مندایی در اهواز

گنزورا نجاح چحیلی، با اشاره به نقش منداییان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ما منداییان، ایران را کشور خود می‌دانیم و با جان و دل نیز از این سرزمین دفاع کردیم. برخی شب‌ها منداییان با دست خالی و چوب از شهر پاسداری می‌کردند تا دشمن نتواند قدمی بردارد.

پیشوای منداییان گفت: شهادت در راه حق، امری روشن در شریعت و دین است که ما نیز توانستیم نقشی در جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور داشته باشیم.

وی شهادت در راه وطن را بسیار ارزشمند و امری واجب خواند و گفت: منداییان ایران را خانه اصلی خود می‌دانند و بیش از ۲ هزار سال است که در ایران و عراق ساکن شده‌اند.

قدردانی از خانواده شهیدان صابئین مندایی در اهواز

چحیلی در ادامه با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع)، افزود: همه ساله پس از عید، یاد شهدا، ایثارگران، جانبازان و اسیرانی را که به وطن خودشان برگشتند گرامی می‌داریم.

در این آیین که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد از خانواده‌های شهید ناعم بهمنی، شهید ناجی زهرونی، شهید نسرین زهرونی، شهید منصور عباده‌اهوازی، شهیدیاسین زهرونی، شهید نادر زهرونی، شهید سلیم دراجی و شهید امین جیزان قدردانی شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید