امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  
  
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ظرفیت تولید مناطق نفتخیز جنوب بدون توجه به تحریم ها خبر داد.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، علیرضا دانشی در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با دکتر علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات احیای برجام دیدار کرد.

 او با ابراز خرسندی از حضور دکتر باقری در نمایشگاه صنعت نفت و تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده در اولویت بخشی به منافع و عزت ملی، گفت: در بخش تولید برخود لازم دانستیم تا بدون توجه به تحریم ها و با بهره جویی از تجربه ارزشمند سرمایه های انسانی سازمان و تلاش شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و سازندگان توانمند کشورمان،  ظرفیت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به صورت قابل توجهی افزایش دهیم.

او با بیان اینکه مناطق نفتخیز جنوب " ساخت بار اول" را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: مبنای ما اعتماد به ایده ها و پیشنهادهای ارایه شده از سوی بدنه کارشناسی سازمان بوده و  همین امر باعث تحقق دستاوردهای بزرگی در عرصه تعامل با شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی شده است.

 دانشی در پاسخ به پرسش باقری کنی درباره رویکرد استفاده از فناوری های نوین، گفت: سیاست های جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اساس تسهیم دانش و استفاده از دانش موجود در شرکت های دانش بنیان و فناور تبیین و برنامه های خوبی نیز در این حوزه تدوین شده است.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید