امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیش فصل خوبی نداشتیم/ توانایی خرید بازیکن گران‌قیمت را نداریم

 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی معتقد است: تیمش پیش فصل خوبی نداشته است؛ اما حرف های زیادی برای گفتن دارد

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، ابراهیم اشکش در نشست خبری بعد از بازی با خیبر بیان کرد: به استان لرستان به خاطر داشتن دکتر عبدی به‌عنوان مدیری دلسوز تبریک ویژه می‌گویم و تغییراتی ازجمله تجهیز ورزشگاه تختی و چمن بسیار خوب و ... را احساس کردیم؛ لیاقت خرم‌آباد هست که چنین ورزشگاهی داشته باشد.

 

وی با اشاره به بازی و کیفیت آن افزود: دو تیم در این بازی فوتبال خوبی انجام دادند اما تفاوت در پیش فصل بود. خیبر با برگزاری چند اردوی خوب پیش فصل خوبی را گذراند و بازیکنان این تیم نسبت به قبل بهتر شده‌اند.

 

اشکش اضافه کرد: پیش فصل خوبی نداشتیم ولی امروز بازی خوبی انجام دادیم و تفاوت نتیجه سه بر یک نتیجه استفاده کردن از موقعیت‌ها است.

 

وی افزود: مطمئناً خیبر تیم مدعی صعود به لیگ برتر است چون همه امکانات را دارد و مسیرش را بهتر جلو خواهد برد.

 

سرمربی استقلال ملاثانی با بیان اینکه تیم داوری بسیار خوب بود و نتیجه تأثیر نداشت، ادامه داد: تیم ما هفته‌به‌هفته رفته به رفته تکمیل‌تر خواهد شد.

 

اشکش در ادامه گفت: از ۲۱ بازیکن فصل قبل ۱۶ بازیکن خود را از دست دادیم و حاشیه‌های پیش فصل مدیریتی که داشتیم نتوانستیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم.

 

سرمربی استقلال ملاثانی افزود: نباید خیبر را با تیم ما مقایسه کرد، خیبر از تیم‌های پر بودجه و مدعی قهرمانی است ولی ما در وهله تلاش می‌کنیم تیم با اقتدار در مسابقات حاضر شده و هفته‌به‌هفته بهتر شویم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

 

اشکش تصریح کرد: توانایی خرید بازیکن گران‌قیمت و لیگ برتری مثل خیبر نداریم اما بازیکنان بااستعدادی داریم و حرف‌های زیادی در فوتبال برای گفتن دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: گل زن ما رضا رضایی هست که فصل گذشته به خاطر اتفاقاتی که به وجود آمد ۱۲ جلسه محروم شد و این در حالی است بازیکن تیم‌های دیگر مشابه این اتفاق را دو جلسه محروم کردند.

 

سرمربی استقلال ملاثانی بیان کرد: بازیکن ما هشت جلسه محرومیت خود را طی کرده بود و امروز نهمین جلسه بود و امیدواریم سه جلسه باقی مانده را تعلیق کنند.

 

وی گفت: همه بازیکنان استقلال بومی هستند و این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید