امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هرچه سریعتر بستر پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان فراهم شود

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای آماده‌سازی بستری برای پاسخ گویی الکترونیکی به شهروندان در شرایط شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، رضا رضایی گفت: هم اکنون شهروندان می‌توانند برخی از خدمات مورد نظر خود را از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان دریافت کنند.

 او افزود: بر اساس مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی کارکنان و با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر نسبت به فراهم کردن بستری برای پاسخگویی الکترونیک از درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان اقدام کنیم.

او گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند برخی از خدمات مورد نظر خود را از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان دریافت کنند و این مساله به کاهش مراجعات حضوری کمک شایانی می‌کند اما این امکان کافی نیست و باید در کمترین زمان ممکن شرایطی فراهم شود تا شهروندان همه خدمات را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: در این زمینه با هماهنگی‌هایی که انجام خواهد شد، تلاش خواهیم کرد تا بستر ارائه خدمات مربوط به حوزه راه و شهرسازی استان از طریق سایت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان ارائه شود و مردم بتوانند نیاز خدماتی خود را به سهولت و به صورت غیرحضوری مرتفع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار امیدواری کرد: با این اقدام مراجعات حضوری شهروندان کاهش یافته و از شیوع ویروس کرونا در جامعه پیشگیری شود. تغییر شیوه پاسخگویی، ضد عفونی کامل بخش‌های مختلف اداره، ضد عفونی کارکنان و ارباب رجوع در ابتدای ورود و حذف پذیرایی و جلسات غیرضروری و ... از دیگر اقدامات در حال انجام در حوزه مقابله با شیوع کروناویروس هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید