امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: پیوست رسانه ‌ای نیاز جریان‌ های فرهنگی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار شود.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور- که با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در قرارگاه مشترک راهیان نور در معراج شهدای اهواز برگزار شد- با تاکید بر تقویت برنامه‌ های فرهنگی و هنری گفت: جان دوباره‌ ای به حرکت عظیم فرهنگی دمیده شده است و امیدواریم در حرکت‌ های فرهنگی تاثیر بگذارد.

او راهیان‌ نور را افتخاری برای مردم خوزستان دانست و ادامه داد: همه‌ ساله از اسفند ماه میزبان این حرکت عظیم و جریان عمیق و فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه راهیان نور را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد: علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی نیز در زمینه مسایل فرهنگی و اعتقادی به خوبی بهره ‌مند شد.

گفتنی است: ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه جاری در خوزستان برگزار می‌ شود و این همایش ملی کار خود را در یادمان شهدای فتح‌ المبین آغاز می‌کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید