امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انتخاب ۴ نمایش از خوزستان ‌در همایش راهیان نور

چهار نمایش از خوزستان به ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور راه پیدا کردند.

نمایش‌های «گمگشته» به کارگردانی احمد خدادادی از شوش، «مربع چهاردرچهار» به کارگردانی محمدرضا منصوری از شوش، «زیرخاکی» به کارگردانی احمد طاهریان‌پور از خرمشهر و «هفت‌سین دلتنگی» به کارگردانی داوود علیدادی از اهواز در این رویداد حضور دارند.

بر طبق فراخوان، موضوعات نمایش‌ها پیرامون قشرهای مختلف در راهیان نور، گردشگری راهیان نور، معرفی شهدای شاخص، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و آثار مرتبط با ایثار جهادگران و روایان دفاع مقدس در راستای جهاد تبین عنوان شده است.

هیات انتخاب آثار نمایشی «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» متشکل از محمد یوسفی‌زاده، حیدر رضایی و عادل کروشاوی پس از بررسی ۵۷ اثر نمایشی متقاضی از سراسر کشور،  ۱۱ اثر را برای شرکت در «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» انتخاب کردند.

«ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به همت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن هنرهای نمایشی ایران و استانداری خوزستان در محل یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان پذیرای عموم زایران مناطق عملیاتی و کاروان‌های راهیان نور است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید