امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تمهیدات مخابرات در تأمین زیرساخت‌های ارتباطی سفر رییس جمهوری به خوزستان

رحیم فلاح زاده اظهار کرد: مخابرات منطقه خوزستان در سفر رییس جمهوری به خوزستان وظیفه تأمین زیرساخت‌ها برای پایداری شبکه را بر عهده داشت.

به گزارش حبیب خبر، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در دور دوم سفر حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهوری و هیات همراه به خوزستان، با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه خوزستان کار‌های لازم و مؤثر برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی به منظور ارایه ارتباطات مخابراتی پایدار در تحقق اهداف دولت در استان و همچنین انعکاس رویداد‌های این سفر از طریق صوت و تصویر در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی انجام شده است.

او افزود: از جمله کار‌های انجام شده می‌توان به اجرای فیبرنوری اختصاصی در محل پاسخگویی سامانه سامد، ایجاد لینک‌های ارتباطی در محل‌های مختلف برای پاسخگویی به مردم (برای دستگاه ها)، اجرا و تخصیص پورت‌های pon و راه اندازی ۲۰۰ خط تلفن ثابت در محل استقرار اپراتو‌های پاسخ گو، ایجاد رینگ ارتباطی پشتیبان با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه اشاره کرد.

فلاح زاده افزایش و اختصاص پهنای باند اینترنت با ظرفیت ۱۰۰ مگ و قابلیت توسعه پذیری تا یک گیگا بیت برثانیه، اختصاص پهنای باند ارتباطی به میزان ۱۰۰ مگابیت برثانیه به صورت نقطه به نقطه تا محل استانداری قابل ارتقا تا یک گیگ، اجرای فیبر نوری و ایجاد چندین لینک ارتباطی در مصلی نماز جمعه اهواز و دیگر نقاط دیدار مردمی و سخنرانی رییس جمهوری و اختصاص پهنای باند اینترنت ۱۰۰ مگابیت برثانیه و همچنین ارتقای تکنولوژی، افزایش پهنای باند و بار ترافیکی سایت‌های شبکه ارتباطی همراه اول در محل اضطراری و برنامه‌های رییس جمهوری و... را از دیگر کارهای انجام شده برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تشکیل جلسات متعدد، لغو مرخصی و اعلام آماده باش و استقرار حضوری تیم‌های فنی، شبکه و مدیریت دیتا، انتقال، سیستم‌های دسترسی، شبکه فیبرنوری، تغذیه و نیرو و همچنین تیم‌های پشتیبان (مراکز مانیتورینگ)، تأمین شیفت آماده برای پشتیبانی، رصد و پایش شبانه روزی شبکه و حراست از مسیر شبکه فیبر نوری شهری و بین شهری و...گوشه‌ای از تمهیدات و اقدامات مخابرات منطقه خوزستان به منظور تأمین زیرساخت شبکه‌های ارتباطات مخابراتی و نیز پایداری ارتباطات و تسهیل خدمت رسانی دولت به مردم استان خوزستان است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید