امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر: بی شک اگر بخواهیم چند مدیر تلاشگر، متعهد، متخصص و مردمی نام ببریم یکی از آن ها مهندس فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان است. البته یکی از عوامل موفقیت هر مدیر سازمانی، برنامه ریزی، کار و تلاش و پیگیری روابط عمومی آن سازمان در تعامل با همکاران و مخاطبان است که در این باره باید از آقای شاخی کارشناس رسانه و  روابط عمومی مخابرات خوزستان آن هم در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام برد که تا کنون توانسته در انجام امور کوشا و موفق باشد.

و اما هدف از نوشتن این یادداشت اشاره به سرقت هایی است که از سوی سارقان در استان به ویژه کلان شهر اهواز گاه و بی گاه صورت می گیرد و مزاحمت هایی برای شهر و شهروندان به وجود می آورد و نیز قدردانی از تلاش و پیگیری های خدمتگزاران مردم خوزستان.

وقتی وضعیت کابل ها و پست های مخابرات نابه سامان می شود، بیش ترین عامل به سارقان برمی گردد. سارقانی که نان شان را از راه ضرر و زیان به تجهیزات مخابرات و نیز ایجاد مشکل برای شهروندان به تنور می چسبانند هرچند که شهر و شهروندان را دچار مشکل کنند و هزینه هایی روی دست مخابرات بگذارند.

چند روز پیش در منطقه ملی راه شهرستان اهواز، کابل های یکی از پست های مخابرات را که تلفن های اهالی منطقه را برقرار کرده بود به سرقت رفت و به صورتی که در عکس می بینید درآمد! هر چند که چنین مواردی تازگی ندارد.

اما پس از ارسال وضعیت نابه سامان کابل های مخابراتی در منطقه ملی راه که به دلیل سرقت و تخریب به وضعیت نابه سامانی در آمده بودند، از سوی مخاطبان به "پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر" و ارسال تصاویر به آقای "شاخی" کارشناس رسانه و روابط عمومی، مهندس فلاح زاده مدیرعامل مخابرات منطقه خوزستان دستور اعزام فوری نیرو ها را برای رفع خرابی صادر کرد که بحمدا... با پیگیری مجدانه او در کم تر از ۲۴ ساعت پست ها ترمیم، کابل ها اصلاح و تلفن های شهروندان وصل شد.

این رسانه از مدیر عامل مخابرات منطقه خوزستان به لحاظ اهتمام و پیگیری در رفع مشکل های مشترکان و نیز نیروهای زحمتکش مخابراتی که در این روزهای کرونایی خالصانه کوشش می کنند تا خدماتی مطلوب و پایدار به مشترکان ارایه دهند، قدردانی می کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید