امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

برای برگزاری سالگرد درگذشت دو تن از پیشکسوتان خوش نام فوتبال اهواز آن هایی که باید می آمدند با شوق و ذوق آمدند.

 بچه‌های با مرام ارزشي ورزشی لشکر آباد از نسل گذشته تا جوانان نسل جدید به اتفاق تیم پیشکسوتان فوتبال اهواز و اعضای کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان، کميته حفظ آثار شهدای ورزشکار خوزستان و خانواده های زنده یادان "حمید کنانی" و "رضا داودی" در زمین فوتبال گیت اهواز به عنوان میزبان جمع شدند و با برگزاري یک مسابقه‌ فوتبال میان تیم پیشکسوتان لشکر آباد و پیشکسوتان فوتبال اهواز یاد و خاطره این‌ دو پیشکسوت آسمانی را در سال روز عروج شان گرامی داشتند.

 اما وقتی گروه گروه پیشکسوت فوتبالي و از دیگر رشته‌های ورزشی وارد محل برگزاري این دورهمی شدند جلوه زیبایی بر دیگر زیبایی های خلق شده افزوده شد.

 عده‌ای به صورت خود جوش‌ و بدون آن که کسی از آن ها خواسته باشد به یاد مرحومان حمید کنانی و رضا داودی و ثواب آمرزش بستگان آسمانی خود با در دست داشتن چند جعبه و ظروف حلوا، شیرینی، خرما و سبدهای میوه آمدند. از طرفی بساط چای و قهوه و آب برای پذيرايي مهیا شده بود.

 همچنین عده ای از پیشکسوتان فوتبال خوزستان از شهرهای مختلف استان از جمله ابادان،  خرمشهر، سربندر، حمیدیه، شیبان، ملاثانی، سوسنگرد و هویزه و به ویژه اهوازی ها برای شرکت در این دورهمی سرشار از مرام ورزشی و پیشکسوتی و رفاقت و منش جوانمردی شرکت کردند.

 پیش از بازی یکی از اعضای کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني و حفظ آثار شهداي ورزشکار خوزستان به همه حاضران خیر مقدم گفت و از سجایای اخلاقی و خدمات تاثیر گذار حمید کنانی و رضا داودی در ورزش سخن گفت.

در ادامه دوتیم یک بازی دستگرمی و جوانمردانه ارایه دادند که تیم پیشکسوتان لشکر آباد برنده این بازي نمادین شد و در پایان برای ثبت این دورهمی که به نوعی تکریم از مقام و منزلت پیشکسوتان آسمانی فوتبال اهواز بود عکس هایی به یادگار گرفته شد.

امیدواریم مديران ورزشی فوتبالی استان هم با مشارکت و حضور خود، توجهی به حفظ حرمت پيشکسوتان داشته باشند تا لااقل شعار "پیشکسوتان هویت ورزش هستند؛ حفظ حرمت شان واجب است" جلوه حقیقی به خود بگیرد

بارها تکرار شده پیشکسوتان ورزش نيازمند حفظ حرمت هستند و دنبال جا تنگ کردن و جایگزین شدن مدیران فوتبالی نيستند؛ پس بابد قدر آنان را- که در قید حیات هستند- بدانیم و از آن هایی که آسمانی شدن یاد کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید