امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  

در نشست مشترک مدیران عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران، تقویت همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت های دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفت و حمید رضا گلپایگانی با پوشیدن لباس جمعیت هلال احمر عضو داوطلب این جمعیت شد.

به گزارش حبیب خبر، در این نشست- که با حضور معاونان و مدیران این جمعیت و مدیران منابع انسانی و HSE ، مشاور مدیرعامل و ریس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در ستاد جمعیت هلال احمر در اهواز برگزار شد- مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران با گرامیداشت هفته هلال احمر و تجلیل از خدمات ارزشمند انسانی این جمعیت، ضمن معرفی صنعت حفاری و جایگاه آن در صنعت نفت، اهمیت و نقش محوری این شرکت در تولید نفت و گاز را یادآور شد.

دکتر حمید رضا گلپایگانی گفت: این سازمان به موازات وظایف ذاتی در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و در مواقع لزوم و بروز حوادث غیر مترقبه در کنار دستگاه های اجرایی و امدادی امکانات خود را اعم از منابع انسانی و تجهیزات  در خدمات رسانی به مردم به کار می گیرد.

او با اشاره به زمینه های تقویت مناسبات میان دو مجموعه افزود: هلال احمر می تواند در موضوعات آموزش و خدمات امدادی خاصه در بخش امداد هوایی با این شرکت همکاری و در مقابل شرکت ملی حفاری نیز در شرایط ضروری در قالب مسوولیت های اجتماعی با جمعیت هلال احمر همیاری کند.

 در این نشست مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان به تشریح وظایف و مسوولیت های این نهاد مردمی به ویژه در بحث امداد و نجات در شرایط اضطراری مانند سیل، زمین لرزه پرداخت و از توسعه همکاری با شرکت ملی حفاری ایران استقبال کرد.

دکتر "وحید شعبانی" پیشنهاد کرد: به منظور تقویت همکاری ها نسبت به امضای تفاهم نامه مشترک اقدام شود که قرار شد کارشناسان مربوط در هلال احمر و مدیریت منابع انسانی و خدمات پزشکی و مدیریت  HSE شرکت ملی حفاری ایران درباره تنظیم متن این سند همکاری کنند و در خرداد ماه  سال جاری میان دو مجموعه مبادله شود.

همچنین در این دیدار مدیر عامل شرکت ملی حفاري ايران با پوشیدن لباس جمعیت هلال احمر عضو داوطلب این جمعیت شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید