امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اهمیت ارایه ایده‌های نو و جدید كه مطابق با واقعیت‌های میدانی بوده و قابلیت اجرا داشته باشند تاكید كرد.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی در نشست شورای مشاوران جوان مدیرعامل-كه سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱) برگزار شد- با تاكید بر فاصله گرفتن از روال سنتی گذشته گفت: جوانان بانگیزه، بابرنامه و توانمند می توانند با بررسی موضوعات مهم و ارایه پیشنهادها و راهكارهای عملی به مدیریت سازمان و حركت رو به جلوی آن ایفای نقش كنند.

وی خطاب به مشاوران جوان ادامه داد: در ابعاد مختلف سازمان از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای، درآمدزایی و اشتغال زایی، منابع انسانی و ... با برنامه‌ریزی مدون و منسجم ورود كنید.

مهندس دانشی افزود: تمامی فعالیت‌هایی كه انجام می‌شود باید پیش‌فرض‌هایی داشته باشند از جمله اینكه نگاه اسلامی ویژه به آنها داشته باشیم و در چارچوب خط‌مشی ولایت گام برداریم.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: علاقه مند به كارهای شعاری نیستم و اعتقاد دارم همه ما باید برای تعالی سازمان و جهش جنبه‌های مختلف آن با انجام كار تیمی و همدلانه به دنبال اصلاح فرایندهای دارای مشكل باشیم.

در ادامه این نشست اعضای شورای مشاوران جوان هركدام به بیان مهم ترین نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

تقویت ارتباط و پیوند میان نفت و مردم، توجه به كرامت اسلامی و ارزش های حقیقی انقلاب، تسهیل فرایندهای سازمان و حذف فرایندهایی منجر به تاخیر و تطویل فعالیت های آن، ارایه سازوكار مناسب و مشخص برای ورود شركت های دانش بنیان به سازمان، راه‌اندازی كارگروه‌های مختلف برای انجام فعالیت‌های متنوع سازمان، تدوین اساسنامه و ورود و حضور در كمیته‌های تخصصی از جمله مباحث مطرح شده توسط اعضای شورای مشاوران جوان بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید