امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پنجم اسفند ماه روز ملی مهندسی را تبریک گفت و این روز را روز بزرگداشت تلاش‌های مهندسان کشور دانست.

 به گزارش حبیب خبر، در پیام علیرضا دانشی آمده است:

 پنجم اسفندماه، روز ملی مهندسی و زادروز خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگ ترین چهره‌های علمی و مفاخر جهان اسلام، روز بزرگداشت تلاش‌های مهندسان کشور عزیزمان ایران و یادآور خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و خودباوری‌های آنان است.

 نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسایل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار، اهمیتی ویژه‌ داشته است؛  در این میان، اندیشه‌های ناب و نگاه ژرف دانشمندانی همچون خواجه نصیرالدین طوسی، الهام بخش طرح‌های نو در جهان و تحرک بشر به سوی تعالی علمی و در عین حال اثبات پیشگامی ایرانیان در این زمینه‌ بوده است.

 بی‌شک صنعت نفت ایران به عنوان نخستین سازمان بزرگ مهندسی کشور، با در اختیار داشتن مهندسان شایسته و دانشمند ایرانی، تمام توان خود را در ارایه خدمات ماندگار علمی و صنعتی و گشودن افق‌های تازه فراروی تولید و فرآورش نفت و گاز، به کار بسته‌ است.

این جانب فرارسیدن روز مهندس را به جامعه مهندسی کشور به ویژه همکاران متعهد و خدمتگزار خود در صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تبریک عرض نموده، امیدوارم در سایه همت والای مهندسین، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و توسعه پایدار میهن عزیز اسلامی‌مان باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید