امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

۳۵۰ پرستار خوزستانی به کرونا مبتلا شدند

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مبتلا شدن ۳۵۰ پرستار خوزستانی به کرونا در موج جدید این بیماری خبر داد.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، دکتر "حبیب حی‌بر" روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان، در محل استانداری بیان کرد: با توجه به درگیری کادر پرستاری به کرونا، سعی کردیم عمل‌های غیراورژانسی را تعطیل کنیم تا پرستاران اتاق‌های عمل به چرخه ارایه خدمت به بیماران کرونایی افزوده شوند.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند افزود: هم اکنون ظرفیت تخت‌های عادی بیمارستانی در خوزستان خوب بوده اما به تخت‌های آی سی یو نیاز داریم.

 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده به تدریج آی سی یوهای بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا(س)، سینا و ۱۰ تخت آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز وارد مدار بستری بیماران کرونایی می‌شوند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه اوضاع فعلی به لحاظ کرونا در خوزستان در کنترل بوده و به لحاظ تخت بیمارستانی مشکل خاصی وجود ندارد.

 

حی بر گفت: انتظار داریم که مردم به هشدارها توجه کنند تا بتوانیم هر چه سریعتر بیماری را کنترل کنیم. در شرایط کنونی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون بسیار حیاتی و مهم است.

 

هم اکنون یک شهرستان خوزستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی، ۱۵ شهرستان زرد و دو شهرستان آبی کرونایی هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید