امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 

یک کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در بیانیه ای مخالفت خود را با برگزاری ستادهای تبلیغاتی و تبلیغات کاغذی اعلام کرد.

به گزارش حبیب خبر، متن بیانیه "فریبا شهنی" به این شرح است :

باسلام و درود خدمت همشهریان گران قدر

اینجانب فریبا شهنی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان برای حمایت از جامعه زنان و جوانان این شهرستان پا به عرصه انتخابات نهادم و امیداست با مشارکت حداکثری مردم فهمیم مسجدسلیمان برای پیشرفت و توسعه شهری بتوان قدم های موثری برداشت و باتوجه به اوضاع پیش آمده از ویروس کرونا درسطح جهان و برای جلوگیری ازشیوع حداکثری این بیماری و حفظ جان و سلامت همشهریان عزیز از برگزاری ستادهای تبلیغاتی خودداری می نمایم تا بعد از برگزاری انتخابات شاهد موج جدید بیماری نباشیم و سلامت عزیزان به خطر نیفتد.

همچنین مخالفت خود را با تبلیغات کاغذی باشعار (نه به تبلیغات کاغذی) برای جلوگیری از بحران کمبود کاغذ و نابودی محیط زیست و مخدوش نمودن چهره خیابان ها و کوچه های شهر اعلام می دارم.

خواهشمندم دیگر نامزدها نیز تبلیغات کاغذی خود را به سطوح دیوارها و اماکن عمومی و فضای سبز نزنند تا چهره شهرمان را زشت نکنیم.

 

برابر با اصل ۵۰ ق. ا. ج. ا. ا

در جمهوری اسلامی، حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل‌های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی می‌گردد. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند، ممنوع است.

 

برابر باماده ۱۱۲ ح. ش: حفاظت از محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند وظیفه ای همگانی است. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آنکه با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن همراه باشد، ممنوع است. حفاظت، بهسازی و زیباسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ حمایت از محیط زیست حق شهروندان است و دولت این حق را در برنامه ها، تصمیمات و اقدامهای توسعه ای، اقتصادی،

اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی مد نظر قرار میدهد و با آلودگی و تخریب محیط زیست مقابله می کند.

 

فریبا شهنی

حقوقدان

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید