امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل زندان های خوزستان و قائم مقام هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز از آغاز طرح توزیع ۶۰۰ کارت خرید رفاه به ۶۰۰ خانواده زندانیان نیازمند خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، در آیین طرح حمایتی ضیافت کریم اهل بیت (ع) -که همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین و محوریت انجمن حمایت زندانیان اهواز، در فروشگاه رفاه اهواز برگزار شد- تعداد ۶۰۰ کارت خرید رفاه به ۶۰۰ خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد.

"پژمان پروین" در این باره گفت: علاوه بر انجمن اهواز که پیشرو عرصه خدمت بوده است، حسب دستور و برنامه ابلاغی رییس سازمان زندان های کشور، انجمن های حمایت زندانیان در تمام شهرستان هایی که دارای این انجمن هستند به همراه مدیران زندان ها و مسوولان قضایی، در ماه مبارک رمضان از منازل خانواده های نیازمند مددجویان سرکشی می کنند و در تلاش اند تا کمک های معیشتی و بن و کارت های خرید کالا را به دست آنان برسانند.

مدیرکل زندان های خوزستان گفت: در تلاش هستیم سال جاری به ویژه در این ماه مبارک رمضان  اقدامات شاخصی را در حمایت از خانواده های به انجام برسانیم. البته در برخی از پرونده های حمایتی برای بازسازی و متناسب سازی منازل فرسوده و نامناسب خانواده های زندانیان نیز  اقدامات لازم انجام می پذیرد.

در این آیین- که حجت الاسلام هاشم نیا مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز خوزستان حضور داشت- به شکل نمادین ۵۰ خانواده کارت خرید کالای خود را دریافت کردند و بقیه کارت ها توسط نمایندگان انجمن اهواز به خانواده ها تقدیم شد.

گفتنی است: ارزش هر کارت ۶۰۰ هزار تومان بود که مجموعا اعتبار ۳۶۰ میلیون تومانی آن توسط خیرین همکار با انجمن حمایت زندانیان خوزستان تامین شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید