امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
تقسیم‌بندی اهواز به ۲۴ منطقه برای کنترل محدودیت‌ها

 

 فرماندار اهواز از تقسیم‌بندی اهواز به ۲۴ منطقه برای اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

جمال عالمی‌نیسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی و تاکیدات زیاد، برخی از شهروندان کرونا را عادی گرفته‌اند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این بی‌تفاوتی نه تنها برای خود شخص بلکه برای دیگر شهروندان نیز خطرناک است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، وی درباره محدودیت‌های مشاغل در وضعیت قرمز اهواز گفت: مشاغل گروه یک (ضروری) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل‌اند یا با محدودیت فعالیت خواهند کرد.

فرماندار اهواز ادامه داد: ادارات مستقر در شهرستان اهواز حداکثر با یک‌سوم کارکنان فعالیت می‌کنند و با اداراتی که شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.

عالمی‌نیسی گفت: برای اجرای محدودیت‌های کرونایی، اهواز به ۲۴ منطقه تقسیم شده که در ۱۲ منطقه، کارگروهی با مسئولیت نیروی انتظامی و در ۱۲ منطقه دیگر کارگروهی با مسئولیت سپاه و با همکاری دیگر ادارات، نهادها  و دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌ها را اعمال می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت و حفظ جان شهروندان اعمال می‌شود و استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از تردد غیر ضروری، خطر ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید