امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل زندان های خوزستان، صیانت از سربازان را به عنوان امانت های جامعه، یک تکلیف دانست.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان های خوزستان، پژمان پروین در دیدار شماری از سربازان گفت: تلاش ما این است که سربازان جز صرف انجام مطلوب خدمت، دغدغه دیگری نداشته باشند.

مدیرکل زندان های خوزستان رسیدگی به سربازان را از اولویت های این مدیریت برشمرد و گفت: سربازان امانت های مردم نزد ما هستند، صیانت از آن و حفظ کرامت شان را تکلیف خود می دانیم.، بر این اساس سعی شده تا با اتخاذ تهمیدات لازم عدالت در خدمت، ارایه تسهیلات و رفاهیات به صورت یکسان برای همه، دلپذیر سازی محیط و فضای خدمتی آن هم در شرایط خاص و حساس زندان و توجه به معیشت پرسنل متعهل را در اولویت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه قدردان زحمات شبانه‌روزی و صادقانه سربازان وظیفه در تامین امنیت و توسعه نظم در سنگر اصلاح و تربیت هستیم، افزود: در آموزش مهارت های اساسی زندگی و تحصیلی و فنی و حرفه ای برنامه های متعددی برای سربازان داریم که متاسفانه به واسطه شرایط کرونایی با فراگیری لازم اعمال نمی شود و در دوران پسا کرونایی، این برنامه ها با کیفیت اجرا می شود.

پژمان پروین در خاتمه گفت: روسای زندان ها و فرماندهان یگان حفاظت با سربازان رفتاری پدرانه، برادرانه، دلسوزانه و هدایت‌گر داشته باشند. به ترتیبی که این قشر جوان پس از پایان خدمت آماده حضور موثر و مفید در صحنه زندگی اجتماعی باشند.

گفتنی است: ۴۹ بسته کمک معیشتی بین سربازان زندان های خوستان توزیع شد، برای هر یک از این بسته های مصرفی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و مجموعا حدود ۲۵ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

در این نشست به ۷ نفر از سربازان،  بسته های کمک معیشتی به همراه ۴۸ ساعت مرخصی اعطا شد. بسته های معیشتی این ۴۹ سرباز که قالبا متاهل هستند، توسط رییس زندان ها تقدیم شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید