امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
اصناف خوزستان تا بهبود شرایط، اجازه فعالیت ندارند

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اصناف گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورهای ستاد مقابله با کرونا، برخورد قهری با اصناف و سایر بخش‌ها بی‌فایده است و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش حبیب خبر، بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نظارت بر بازار خوزستان اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صمت استان خوزستان به همراه نیروهای بهداشت و اماکن، در حال انجام است و تعدادی از واحدهای صنفی که بر خلاف دستورالعمل‌های ستاد کرونا و در این شرایط قرمز مغازه خود را باز کرده بودند، پلمب شده‌اند.

وی افزود: در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی در شهرهای با وضعیت قرمز از جمله کلانشهر اهواز، اصناف نظرات خود را دارند زیرا آن‌ها با بهبود اوضاع فکر می‌کردند که شرایط بهتر شده و برای واحدهای خود خرید کرده‌اند و چک دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: سلامتی بر هر چیزی مقدم است و از اصناف انتظار داریم بیشترین همکاری را در عمل کردن به دستورات ستاد مقابله با کرونا داشته باشند تا شرایط بهتر شود و بتوان مجددا به اصناف، اجازه فعالیت داد.

جباری افزود: سازمان صمت خوزستان بازرسی‌ها را در شرایط کنونی تشدید کرده است اما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورهای ستاد مقابله با کرونا، برخورد قهری با اصناف و سایر بخش‌ها بی‌فایده است و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

وی گفت: مشکلاتی از جمله کرایه، بیمه، چک‌های عقب‌افتاده و مالیات که بر عهده اصناف است، شرایط را برای آن‌ها بسیار دشوار کرده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در جلسه‌ای با حضور اصناف، این مشکلات بررسی خواهد شد تا برای فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری شود؛ هر چند سلامت مردم بر همه این موضوعات ارجحیت دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید