امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
استاندار خوزستان دستگاه های اجرایی استان خواست بدهی برق مصرفی خود را تا پایان امسال پرداخت کنند.

به گزارش حبیب خبر، غلامرضا شریعتی در دومین جلسه کارگروه وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان، ساعت شروع به کار ادارات را به خاطر کمک به صنعت برق از ساعت هشت و نیم اعلام کرد و گفت: برای همکاری با صنعت برق آماده ایم.

او با تاکید بر لزوم کاهش مصرف انرژی برق و گاز از سوی ادارات و دستگاه های استان، اظهار کرد: شرکت های توزیع برق می توانند در صورت رعایت نشدن کاهش مصرف و البته پرداخت نشدن هزینه برق مصرفی، برق دستگاه ها را قطع کنند.

شریعتی گفت: همه رسانه ها، دستگاه ها، سازمان ها و نهادها با شرکت‌های توزیع برق همکاری کنند.

وی از تولید روزانه ۹۰۰ میلیون متر  مکعب گاز خبر داد و گفت: انرژی گاز ارزان است و ما هم به یک مصرف کننده بزرگ تبدیل شده ایم. بنابراین رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند تا الگوی مصرف را اصلاح کنند.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بیشترین مطالبات برق مصرفی را از  دستگاه های اجرایی در میان شرکت های توزیع برق  داریم.

علی خدری افزود: وصول مطالبات برق به انجام طرح های توسعه ای کمک می کند. از شرایط و مشکلات ادارات و سازمان ها اطلاع داریم اما وظیفه ی تامین برق مستمر را بر عهده داریم. به طوری که سال آینده هم خللی در حوزه برق استان به وجود نیاید. لذا حالا که در شرایط دشواری از نظر نقدینگی به سر می بریم، انتظار داریم سازمان ها در پرداخت هزینه برق مصرفی  همکاری کنند.

خدری با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات و اطلاع رسانی محدودیت مصرف گفت: برق باید به دست مصرف کنندگان خانگی در کشور به ویژه استان های شمالی برسد. به همین دلیل به وضعیتی مشابه پیک تابستان در برق مواجه هستیم.

خدری، با این توضیح که مصرف برق ادارات را پایش می کنیم، تصریح کرد: متأسفانه مصرف ادارات بعد از پایان ساعات اداری تغییری نمی‌کند، به همین دلیل بر اساس مصوبه و مجوزی که توانیر و وزارت نیرو داده، اداراتی که بعد از پایان ساعات اداری، مصرف شان کاهش نمی یابد،  اخطار دریافت می کنند. همچنین درخواست آغاز به کار ادارات با یک ساعت تاخیر را پیشنهاد داده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه افزود: به مشترکین صنعتی و کشاورزی که در این شرایط حساس با ما همکاری داشته باشند، پاداش خوش مصرفی خواهیم داد.

ابن مقام مسوول تاکید کرد: همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها، فرمانداران، ائمه جمعه، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بسیج ادارات در اطلاع رسانی نیز بسیار مهم است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید