امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، سارقان و دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی در سطح استان خوزستان به مدت یک هفته به اجرا درآمد.

 وی افزود: با اجرای این طرح، هفت باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو، سرقت عادی و به عنف منهدم و ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف استان دستگیر شدند. همچنین هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی، دستگیری ۲۱۳ خرده فروش، انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و پلمب شش باب منزل شدند.

صالحی ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیس اجرایی شد و در این طرح، ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی نیز دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان نیز ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۵۰ عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال استان منهدم و ۳۰ قبضه سلاح کلت کمری از آنان کشف کردند و نسبت به توقیف یک دستگاه خودروی پژو و دستگیری دو قاچاقچی سلاح اقدام شد. این متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید