امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت و با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار، پنج کارگاه مهارت آموزی در شهرستان مسجدسلیمان در آیینی افتتاح شد.

به گزارش حبیب خبر، عبدالنبی سواعدی در این آیین- که نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان محلی حضور داشتند- گفت: امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت های جدید در حوزه آموزش مسجدسلیمان بودیم، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران، توسعه کارگاهی و بکارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارایه سند توسعه مهارت چهار شهرستان از جمله برنامه های این سفر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با مساعدت نماینده مسجدسلیمان و با برداشتن گام هایی جدی تر، بتوانیم زمینه ساز توسعه و پیشبرد آموزش و مهارت و در نهایت کاهش محرومیت در این چهار شهرستان شویم.

در ادامه علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل گفت: به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیریت فنی و حرفه ای و رییسان ادارات هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را- که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است- گسترش دهیم.

گفتنی است: کارگاه‌های افتتاح شده آموزشی در رشته های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه در مرکز خواهران و کارگاه های: یخچال وتصفیه آب خانگی و  اتومکانیک در ساختمان جدید مرکز برادران به بهره برداری رسیدند.

کارگاه تولید ماسک با همکاری مرکز فنی حرفه ای شهرستان و با واگذاری مکان به شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان در حال فعالیت است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید