امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جشنواره «مهر مادر»

 مسوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان از راهیابی فیلم مستند «عاطفه» به کارگردانی فرهاد عزیزی‌یکتا به بخش مسابقه جشنواره «مهر مادر» خبر داد.

علی حیاتی اظهار کرد: این فیلم با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنرمندان جوان و حمایت از آثار آن‌ها تهیه و تولید شده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان این فیلم مستند ۳۰ دقیقه است، اضافه کرد: پس از بررسی و بازبینی ۱۲۷ اثر رسیده به دبیرخانه ۳۴ فیلم مستند را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند.

حیاتی به موضوع این  فیلم مستند اشاره کرد و افزود: این فیلم زندگی عاطفه بعیات قهرمان المپیک کاراته ناشنوایان جهان را روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه تهیه‌کنندگی فیلم مستند عاطفه را حوزه هنری خوزستان برعهده دارد و تحقیق و فیلمنامه توسط فرهاد عزیزی‌یکتا انجام شده است، گفت: دیگر عوامل فیلم شامل تصویربرداران محمد رمضان‌احمدی و بهنام بیرم‌وند، تدوین بهنام بیرم‌وند، مدیر تولید احمد خنیفر، عکاس عرفان ساربان، مشاور ایوب مروانی، طراح پوستر افروز گوهربخش و برنامه‌ریز امینه بروایه هستند.

به گزارش ایسنا، بر پایه اعلام حوزه هنری خوزستان، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر با موضوع محوری مادر و در هفت بخش فیلم، عکس، شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی و پوستر در سال جاری برگزار می‌شود.

منتخبان این جشنواره ۲۶ بهمن ۹۸، مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اعلام خواهند شد و به ۶۱ اثر جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید