امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طلا و سکه

 

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۹ هزار تومان کاهش یافت.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری ‌آنلاین، امروز یکشنبه (۱۸ مهر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۹ هزار تومان کاهش یافت.

 

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن ۱۴۹ هزار تومان ارزان تر شده است.

 

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز  گذشته ۱۰ هزار تومان گران تر شده است.

 

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۵۷۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز  گذشته ۱۰ هزار تومان بیشتر شد.

 

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان ارزان تر شده است.

 

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و  ۱۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت.

 

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۵۷ دلار اعلام شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید