امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

 

ایران نوشت:ساعت 6 عصر جمعه 26 شهریور زن جوانی هراسان از خانه‌اش در یکی از خیابان‌های مولوی خارج شد و از مردم کمک خواست. زن جوان فریاد می‌زد: «من مایع لوله باز کن خورده‌ام. نجاتم دهید.»

 

پس‌ از اعلام ماجرا به اورژانس و انتقال زن جوان به بیمارستان وی بلافاصله تحت درمان قرار گرفت اما وقتی علت این اقدام خود را فاش کرد پای مأموران کلانتری 116 مولوی، بازپرس کشیک ویژه قتل و تیم جنایی به ماجرا باز شد.
 
زن 32 ساله که از وضعیت جسمی بدی برخوردار بود در تشریح ماجرا به بازپرس رحیم دشتبان گفت: همسرم حدود یک ماه قبل ناگهان در خانه فوت کرد و چون می‌ترسیدم مرا در مرگش مقصر بدانند جسدش را داخل خانه نگه داشتم.
 
اما چند روزی که از مرگ همسرم به‌نام بهزاد گذشته بود، کم کم علائم فساد نعشی ظاهر شد و جنازه بوی بدی گرفت.
 
من که خیلی ترسیده بود کمی بتن آماده کرده و روی جسد همسرم ریختم. اما بتن هم از انتشار بوی بد جسد جلوگیری نکرد. بعد تصمیم گرفتم جسد همسرم را در حالی که بتن روی آن ریخته شده بود از خانه خارج کنم اما نتوانستم.
 
خیلی درمانده و عصبی شده بودم نمی‌دانستم با جسد همسرم چه کنم از طرفی می‌ترسیدم به پلیس خبر بدهم چون تصور می‌کردم به خاطر مرگ همسرم گرفتار می‌شوم از طرفی هم نگه داشتن جسد در خانه دیگر ممکن نبود به‌همین خاطر تصمیم گرفتم با خوردن مایع لوله باز کن به زندگی‌ام پایان دهم. اما بعد از خوردن اسید پشیمان شدم و خودم را به خیابان رساندم و از مردم کمک خواستم.
مرگ مشکوک
وقتی بعد از اظهارات زن جوان کارآگاهان اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی خانه وی شدند، یکی از همسایه‌ها در تحقیقات گفت: خانه متعلق به بهزاد است و مدت‌هاست که با همسرش در همسایگی ما زندگی می‌کنند.
 
خیلی وقت است که بوی شدید تعفن از خانه همسایه به مشام می‌رسید و همین مسأله باعث آزار و اذیت‌مان شده بود.
با ورود تیم جنایی به خانه قدیمی، آنها در تنها اتاق خانه قدیمی که حدود 12 متر بود و بسیار به هم ریخته و پر از زباله بود تشکی را مشاهده کردند که جسدی روی آن گذاشته شده و روی جسد لایه نازکی از بتن ریخته شده بود.
 
با شکستن لایه بتن، تیم جنایی با جسد مرد 38 ساله در حالی مواجه شدند که به علت فساد نعشی علت اولیه مرگ وی مشخص نبود.
جسد به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید