چاق شدن صورت با کاهو و جوانه گندم ممکن است.

در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام سالاد کاهو و جوانه گندم بگنجانید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن ببینید

شما همچنین می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. اگر می‌خواهید تنها صورتتان چاق شود، به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید. زیرا خوردن بیش از حد آن موجب چاقی می‌شود.

نوشیدن آب و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه گری روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

چاق شدن صورت با معجون شگفت آور خیار و گلابی

خیار خواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به آبرسانی سلول های پوستی کمک می کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.

نحوه استفاده از ماسک خیار

  • این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید.
  • می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید.
  • تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید.
  • این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.