امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی یک رامهرمزی به بیرانوند!؟

انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس در صبح دوشنبه ۱۲ تیر هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران را در موجی از بهت و نگرانی فرو برد؛ اتفاقی که در پشت‌پرده آن، یکی از سرمایه‌‌داران نوظهور قرار دارد که در حال حاضر جزو ثروتمندترین ایرانیان دنیا محسوب می‌شود!

عبدالرضا موسوی، اهل رامهرمز خوزستان و مالک شرکت هواپیمایی زاگرس، هتل داریوش و مالک سابق گروه ملی صنعتی فولاد ایران، باشگاه استقلال خوزستان است که پیشنهادی ۱۲۰ میلیارد تومانی را برای حضور بیرانوند در استقلال ارائه کرد!

 دروازه‌بان اول تیم ملی ایران روز دوشنبه با حضور در ساختمان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، قرارداد خود با پرسپولیس را به دلیل اجرا نشدن تعهدات مالی یک‌طرفه فسخ کرد تا نگرانی هواداران و یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده که حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز جزئی از آن است، بیشتر شود.

در حالی که رضا درویش، مدیرعامل قرمزهای پایتخت، در روزهای اخیر از توافق مالی قطعی با بیرانوند و تداوم حضور او تا دو سال دیگر در دروازه پرسپولیس خبر داده بود، اکنون پیشنهاد نجومی و باورنکردنی باشگاه استقلال به بهترین دروازه‌بان ایران در سال‌های اخیر در حال تبدیل کردن علیرضا بیراوند به «یاغی» جدید فوتبال ایران است.

گفتنی اینکه، بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دوساعته را با او برگزار کرد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی است بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

 این در حالی است که وحید امیری بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند امروز با انتشار پیامی بدون اشاره به اسم استقلال، گفته بود: ««علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»

حبیب خبر: در حالی که این سرمایه دار نوظهور- که بر ما معلوم نشده از چه راهی به سرمایه هنگفت خود دست یافته- تیم های فوتبال خوزستان در لیگ ها و رده های مختلف را در شهرستان های استان می بیند که از بی پولی نمی دانند چه گلی به سرشان بزنند و هیچ گونه عکس العملی نشان نمی دهد؛ گرفتن چنین تصمیم بزرگی آن هم برای خوش آمد دروازه بانی که پولش از پارو بالا می رود باور کردنی نیست!

آقای موسوی اهل رامهرمز! لطفن یک نگاهی به استان خودت و نیز شهرستان تان بیندازید و این قدر سر به هوا نباشید! 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید