امروز:
يكشنبه - 9 ارديبهشت - 1403
ساعت :

شگفتانه ویژه عادل فردوسی‌پور در زادگاهش

تیم رسانه ورزش با حضور عادل فردوسی‌پور در یزد دیدار خیرخواهانه‌ای با تیم پیشکسوتان یزد برگزار می‌کند.

به گزارش ورزش سه،سال‌ها پیش، بعد از قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا، عادل فردوسی‌پور در گفت و گو با میرشمسی سرمربی وقت تیم ملی گفت که من در یزد متولد شده‌ام…

همین تک جمله کافی بود تا یزدی‌ها با انتشار این ویدیو در فضای مجازی، احساسات خود را به مجری محبوب و اصالتا رفسنجانی کشورمان ابراز کنند.

حالا پس تقریبا ۶ سال از آن برنامه که محمدحسین میرشمسی، فردوسی‌پور را به یزد دعوت کرد، شاهد حضور دو روزه عادل در یزد خواهیم بود؛ فردوسی‌پور در این سفر تنها نیست و به همراه تیم رسانه ورزش و چهره‌های شناخته شده‌ای چون ادموند بزیک، پیمان اسدیان، علیرضا اکبری خرم، نوید استاد رحیمی، احمدرضا خلیلی و… جهت برگزاری دیداری خیریه با پیشکسوتان یزدی به شهر بادگیرها سفر می‌کند.

رییس هیات فوتبال استان یزد که متولی برگزاری این مسابقه می‌باشد گفت: از مدت‌ها پیش در تلاش برای حضور تیم رسانه ورزش به یزد بودیم که در نهایت با محقق شدن این امر، پنجشنبه شب شاهد برگزاری مسابقه خیریه بین تیم‌های پیشکسوتان یزد و رسانه ورزش خواهیم بود.

امیرفرشاد تفکری همچنین گفت: قطعا برای مسابقه پنجشنبه که در ورزشگاه شهیدنصیری برگزار می‌شود، بلیت فروشی انجام خواهد شد تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کلیه سود حاصل از این مسابقه صرف کارهای خیر در استان یزد شود؛ اما این تنها هدف برگزاری مسابقه نیست و می‌خواهیم بعد از دودهه هواداران پرشور یزدی را با ورزشگاه خاطره انگیز شهیدنصیری آشتی دهیم!

امیرفرشاد تفکری درپایان از مسئولان، سازمان‌ها و باشگاه‌های یزدی که برای برگزاری این دیدار تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند، تشکر کرد.

گفتنی است دیدار خیریه پیشکسوتان یزدی و رسانه ورزش که قطعا جذابیت‌های زیادی دارد، ساعت۱۹:۳۰ پنجشنبه به صورت اختصاصی از آنتن پخش خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید