امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بدشانسی‌های تمام نشدنی تیم مجیدی

 در شبی که اتحاد کلباء در دقیقه ۱۰۳ یک پنالتی را از دست داد، شاگردان مجیدی برابر تیم رده سوم و مدعی قهرمانی الوصل به تساوی رسیدند.

 به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء در شرایطی برابر الوصل به تساوی یک یک رضایت داد که الکساندر سیکالداو یک ضربه پنالتی را در سیزدهمین دقیقه از وقت های تلف شده از دست داد.

 این مسابقه با شروع توفانی اتحاد کلباء آغاز شد. درحالیکه سه دقیقه از بازی گذشته بود، فابیو لیما در کنار زمین به روی سلطان الزعبی مرتکب خطا شد.

 لئاندرو اسپاداچیو توپ را به روی دروازه ارسال کرد که برایان رامیرز با یک ضربه سر دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و کلباء را از الوصل پیش انداخت.

 در دقیقه یازده الوصل صاحب یک ضربه پنالتی شد. سلطان الزعبی مدافع کلباء پایش را جلوی پای علی صالح گذاشت و داور مسابقه نیز یک خطای پنالتی به سود الوصل اعلام کرد.

 ابتدا عیسی هوتی سنگربان میزبان پنالتی لیما را مهار کرد که احمد عیسی درویش، داور مسابقه دستور به تکرار خطای پنالتی داد.

 فرهاد مجیدی سرمربی کلباء که به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود، با کارت قرمز احمد عیسی درویش از کنار زمین اخراج شد. فابیو لیما نیز پنالتی تکرار شده را برخلاف جهت حرکت عیسی هوتی به گل تساوی الوصل تبدیل کرد.

در دقیقه ۲۳ کلباء می توانست به گل دوم دست یابد. ارسال دنیل بسا به روی دروازه، با ضربه سر فیلیپ کیس همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸ الوصل ده نفره شد. خرونیمه پوبلته بازیکن آرژانتینی این تیم پس از خطای خشن به روی سلطان عادل، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید