امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اتفاق تلخ برای سرمربی الهلال در شب پیروزی

رامون دیاز در شب پیروز الهلال در یک چهارم نهایی جام پادشاهی عربستان سعودی با یک اتفاق تلخ روبرو شد

به گزارش ایرنا، در حالی این روزها باشگاه الهلال به دلیل شایعاتی که درباره پیوستن لیونل مسی به این تیم به گوش می‌رسد در کانون خبرهاست که یک اتفاق تلخ برای سرمربی آرژانتینی این باشگاه عربستانی هم سبب شده تا دوباره این باشگاه نامش در سرتیتر رسانه‌ها مطرح شود.

ظهر دیروز خودروی مایکل دیاز فرزند رامون دیاز سرمربی الهلال با یک ماشین رنو برخورد کرد و در این سانحه رانندگی دیاز ۳۷ ساله، همسرش را از دست داد و به همراه پسر ۶ ساله‌اش به بیمارستان منتقل شد و در آنجا توسط پرسنل بهداشتی تحت مراقبت روانی قرار گرفت.

به گفته منابع خبری دیاز در بیمارستان جولیو دی ودیا دستگیر شد، جایی که پس از تصادف به دلیل شکستگی استخوان ران و ضربه به قفسه سینه، به دستور دادستان در آنجا بستری شد و نقش او به عنوان «قتل مضاعف» در حال بررسی در این سانحه رانندگی است.

او در بازداشت پلیس است و به محض انتقال به کلینیک در بوینس آیرس، پلیس نیز او را همراهی خواهد کرد و سپس درخواست دستگیری او خواهد شد.

مایکل دیاز در آولینو ایتالیا به دنیا آمد و کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال در سن تلمو آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۷ به سن لورنزو رفت، جایی که رامون پدرش به عنوان مربی فعالیت می‌کرد و در کنار برادرش امیلیانو، که در حال حاضر دستیار پدرش در الهلال عربستان سعودی است، بازی کرد.

در زمان حادثه، رامون دیاز الهلال را در بازی یک چهارم نهایی جام قهرمانان پادشاهی عربستان سعودی برای الفات هدایت می‌کرد که با پیروزی ۳ بر یک این تیم به پایان رسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید